Klacht 4Launch: Foutieve informatie
Details
Klacht
22 april heb ik een muis besteld op 4launch, er stond dat er 2 producten beschikbaar waren bij de leverancier. Ik heb gevraagd hoe lang het zou duren en ze zeiden dat ze er geen op voorraad hebben en dat de informatie op de website niet klopt. Ik heb het aan de klantenservice whatsapp gevraagd en ze hebben het volgende gezegd:[4/28, 11:08 AM] 4launch: de EC2-A muis is voor kort in backorder gegaan. Wel hebben wij voor uw bestelling een muis kunnen bemachtigen bij onze leverancier.
[4/28, 11:09 AM] 4launch: de verwachting is dat de muis morgen of anders begin a.s. week bij ons binnen zal komen.
Ik heb een paar dagen gewacht en ik zag op de website dat de voorraad is veranderd van 2 naar 10+ dus ik vraag wanneer mijn muis binnen komt en dat de informatie op de website klopt. Het blijkt dus dat die informatie helemaal niet klopt en dat de leverancier niks heeft.
Ze hebben gezegd dat mijn muis 15 mei binnen komt.
Gewenste oplossing
Ik wil een compensatieDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.