Klacht 4Launch: Foutieve informatie

Klachtnummer
# 168069
Gebruiker
Xiben
Datum
2 reacties

Details

Klacht

22 april heb ik een muis besteld op 4launch, er stond dat er 2 producten beschikbaar waren bij de leverancier. Ik heb gevraagd hoe lang het zou duren en ze zeiden dat ze er geen op voorraad hebben en dat de informatie op de website niet klopt. Ik heb het aan de klantenservice whatsapp gevraagd en ze hebben het volgende gezegd:

[4/28, 11:08 AM] 4launch: de EC2-A muis is voor kort in backorder gegaan. Wel hebben wij voor uw bestelling een muis kunnen bemachtigen bij onze leverancier.
[4/28, 11:09 AM] 4launch: de verwachting is dat de muis morgen of anders begin a.s. week bij ons binnen zal komen.

Ik heb een paar dagen gewacht en ik zag op de website dat de voorraad is veranderd van 2 naar 10+ dus ik vraag wanneer mijn muis binnen komt en dat de informatie op de website klopt. Het blijkt dus dat die informatie helemaal niet klopt en dat de leverancier niks heeft.
Ze hebben gezegd dat mijn muis 15 mei binnen komt.

Gewenste oplossing

Ik wil een compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    Xiben
    Datum
    14 mei heb ik weer gevraagd wanneer het duurt en ze hebben gezegd dat mijn muis 27 mei binnen komt. Ik moet dus 37 dagen wachten voor een muis die ik ergens anders ook kan bestellen en veel erder kan krijgen. Toen ik op 4launch ging bestellen ging ik er van uit dat er een paar bij de leverancier zouden zijn volgens de website wat dus HELEMAAL niet klopt.

  2. Auteur
    4launch
    Datum
    Geachte klant,

    Wij betreuren uiteraard ten zeerste dat de levertijd van het desbetreffende product langer is dan verwacht. Wij hadden het product in deze eerder verwacht. Gezien het product echter erg populair is gebleken is deze momenteel moeilijk verkrijgbaar en heeft deze langere levertijden. Wij hebben voor de goede orde nog een navraag voor u uitgezet betreffende de levertijd. Mocht u dit wensen dan kunt u ten alle tijden de bestelling annuleren.

    4Launch - Customer Support

Ook een klacht indienen over 4Launch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen