Opgelost door 4Launch: item besteld voor 50 euro en bij afhalen blijkt ie 90 euro

# 20621
Heinemans

14-1-13 een SSD besteld bij 4lauch voor 51,50 die ik wilde afhalen. 18-1-13 kreeg ik een mail dat er een fout was op hun site en dat het product niet meer leverbaar was en bij de leverancier "end of life". Ik heb mijn order niet laten annuleren want de SSD is niet EOL en gewoon leverbaar bij andere winkels. 25-1-13 zie ik dat de SSD weer gewoon verkocht wordt bij 4launch. Hij is wel wat duurder geworden maar wel gewoon op voorraad. Na een chat bleek dat ze deze niet aan mij wilde leveren ondanks dat het exact dezelfde SSD betrof. Hun inkoop afdeling was nog aan het zoeken om mijn order te kunnen uitleveren. 30-1-13 heb ik een bericht ontvangen dat de SSD klaar ligt en opgehaald kan worden. Bij het opzoeken van het ordernummer zag ik dat de prijs verhoogd was naar 93,50. Na een chat met 4lauch bleek dat ze hem niet meer voor mijn prijs konden leveren. ik moest maar gewoon meer betalen.

Ik verwacht van 4launch dat ik de bestelde SSD voor het overeengekomen bedrag kan ophalen. Ik heb immers hun gevraagde prijs betaald. Als ie duurder was dan hadden ze meer moeten vragen voor de SSD.

4Launch is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Heinemans
    Na aandringen hebben ze alsnog geleverd dmv een kortingsbon.

Heinemans

Ook een klacht indienen over 4Launch?