Opgelost door 4Launch: Klacht wordt niet serieus genomen

D.

Heb tot 2x toe eenzelfde tablet terug moeten sturen naar 4Launch omdat de tablet problemen vertoont met opladen en eenmaal opgeladen is deze heel snel weer leeg zodat mijn dochter vanaf het moment dat ze deze heeft gekregen er nog niet veel aan heeft gehad. Bij de 2e keer terugsturen heb ik mijn onvrede over het product geuit en aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in het product. 4Launch verschuilt zich achter de fabrikant maar ik ga ervan uit dat je ook als winkel bij klachten je klanten serieus moet nemen en wanneer mogelijk deze tegemoed moet komen. Daar blijkt nu helaas niets uit. Ik heb aangegeven dat ik evt bereid ben om bij te betalen en een andere tablet uit te kiezen maar 4Launch wil nergens aan meerwerken.

Aankoopbedrag retour of de keuze om ander product uit te kiezen (evt met bijbetaling).

4launch
    Geachte klant,Binnen de garantie is het niet direct gebruikelijk om na twee keer reparatie de Tablet te vervangen. Uiteraard proberen wij met u mee te denken en zullen wij overleggen met de teamleiding wat hierin mogelijk is. We zullen u zo snel als mogelijk informeren aangaande de verdere afhandeling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Customer Support
    4launch BV
    D.
    Dan wacht ik uw reactie af.
    4launch
    Geachte klant,Na overleg met de teamleiding is besloten dat u een nieuwe Tablet kan verkrijgen mits het defect ontstaan is binnen de garantie bepalingen. Het beste kunt u een nieuwe RMA aanmaken en refereren naar dit forum. Zodra de Tablet hier is ontvangen zal onze Technische Dienst deze testen en een beoordeling maken waarna wij u de mogelijkheid zullen bieden om een nieuwe Tablet uit te zoeken. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Customer Support
    4launch BV
    D.
    Ik heb inmiddels de tablet per post aan u verzonden. Ik hoop op een snelle afwikkeling.
    4launch
    Na overleg met de klant een nieuwe Tablet verstrekt van een type naar keuze.
    D.
    Jammer dat mijn klacht pas serieus werd genomen nadat ik klachtenkompas had ingeschakeld maar ik ben wel tevreden over de afhandeling van de klacht.

Ook een klacht indienen over 4Launch?