Opgelost door 4Launch: Nieuwe Notebook start na reparatie voor de 2e keer niet op

content Opgelost
G. Handstede

Op 14-08-2016 2 Acer Notebooks gekocht. Op 04-09-2016 een van de Notebooks retour gestuurd omdat deze niet meer opstart. Op 03-10-2016 eindelijk weer ontvangen. Op deze dag opnieuw hetzelfde probleem. Bij contact met 4Launch vandaag het advies om de Notebook opnieuw retour te sturen voor reparatie of rechtstreeks naar Acer te sturen. Ik heb aangegeven dat ik dat geen oplossing vindt. Alle vertrouwen is weg. En mij zelf contact laten opnemen met Acer vind ik een vorm van geen verantwoordelijkheid nemen.
Vanavond bericht gehad. 'Zojuist heb ik uw RMA aanvraag onder voorbehoud geaccepteerd, daar het voor als lastig te beoordelen is of er mogelijk sprake kan zijn van gebruikersschade of gebruikersfouten. De kans is groot dat wij voor nadere beoordeling zullen doorzetten naar het Servicecentrum van de fabrikant.' Ik vind dit geen service voor een produkt wat amper 2 weken is gebruikt.

De Notebook omruilen voor een nieuw exemplaar. Ik vind het niet normaal dat een product van 2/3 weken oud al voor de 2e keer gerepareerd moet worden. Hoe vaak zal dit nog gaan voorkomen. Plus alle tijd die daar weer overheen gaat en dat er geen gebruik gemaakt kan worden van een apparaat waar wel voor betaald is.

Beste heer Handstede,

Zover wij kunnen nagaan betreft het in deze RMA 125790. Wij zien dat u de notebook heeft aangeleverd en gerepareerd is. Hierbij zou de notebook inmiddels bezorgd moeten zijn.

4Launch - Customer Support
    4launch
    Gerepareerde notebook is inmiddels geretourneerd.
    G. Handstede
    Opnieuw ellende. De computer start, maar daar is alles mee gezegd. De CPU schiet naar 100% zonder dat er iets aan de gang is met de laptop. Alle balkjes in het taakbeheer flikkeren alle kleuren en dit instabiele stuk ellende. Na 2 maanden nog steeds een ramp.
    Geld terug en nooit meer iets bij 4Launch kopen. Een -10 voor service!
    1 keer een miskleun kan gebeuren. 2 keer is te veel. 3 keer is schandalig en minachting van de consument
    Beste heer Handstede,

Het is vervelend te vernemen dat uw notebook nogmaals niet goed zou werken. Wij hebben de notebook volledig opnieuw geïnstalleerd en getest, waarbij geen defecten zijn bevonden. Het is dan ook te betreuren dat u deze bij retournering heeft ondervonden. Zoals aangegeven nemen wij deze verder in behandeling via RMA 126757, waarna wij naar de mogelijkheden zullen kijken voor een alternatieve afhandeling.

4Launch - Customer Support
    G. Handstede
    Ik wacht nu al sinds 3 november op een reactie. Daarna 2x telefonisch contact gehad en als enige antwoord dat de technische afdeling aan het testen is.
    Ik heb geen enkel vertrouwen meer in deze laptops, dat heb ik al eerder aangegeven. Ik wil alleen nog maar het geld terug. Geen reparatie, geen vervanging, alleen maar geld terug. Als er nog sprake is van enige service dan regelen jullie dit vandaag nog!

Dit is zeer, zeer, zeer teleurstellend

geld terug gekregen

Ook een klacht indienen over 4Launch?