Opgelost door 4Launch: Onacceptabele garantieafhandeling zowel in tijd als duidelijkheid

N.J. Hubers

Een aangekochte monitor van Dell bij 4Launch is in de afgelopen 2,5 jaar tweemaal voor dezelfde klachten teruggestuurd naar 4Launch/Dell. De eerste keer duurde het één maand voordat ik mijn monitor terug had. Nu kreeg ik mijn monitor niet meer terug en kreeg ik zonder communicatie wat Dell vond een vervangende en/of betere monitor, echter bleek dit niet te zijn en moest ik dit scherm opsturen alvorens er een volledige creditering van het aankoopbedrag volgens de telefonische medewerker van Dell kon plaatsvinden. Ik wacht nog steeds sinds het aanmelden op 1 april 2018.

Dat zij(Dell/4Launch) het zo snel mogelijk afhandelen zoals de telefonische medewerker van Dell mij verteld heeft.

Bijlagen

N.J. Hubers
    Na al de excuses eindelijk één waar ik wel wat voor koop. Althans de actie werd direct ondernomen na mijn bericht op klachtenkompas. Maar dat het aankoopbedrag al gecrediteerd was zoals 4Launch reageerde op mijn klacht, was niet waar. Zie bijlage van het mailtje van afgelopen vrijdag, een aantal uur na mijn ingediende klacht hier op klachtenkompas kreeg ik het bericht dat ik nog eens maximaal 10 werkdagen moest gaan wachten, na 3 maanden al te hebben gewacht... Als dit wel z.s.m. gecrediteerd zou zijn geweest had ik alsnog gezegd, wel jammer dat 4Launch enkel via een platform als klachtenkompas wel actie onderneemt, maar nu leg ik liever de feiten op tafel. Voor diegene die dit lezen, oordeel zelf of een aankoop bij 4Launch het wel waard is. Mijn ervaring met 4Launch mbt deze garantieafhandeling is zeer zorgelijk te noemen.

Zsm geld terug.

Ook een klacht indienen over 4Launch?