Klacht 4Launch: retour verzendkosten nog te ontvangen, wacht al langer dan een jaar!!!!!!

# 190457
H

Ik wacht nog steeds op de verzendkosten retour ontvangt 3 maal 8,60 euro is 25,80 euro omdat ik 3 maal op eigen kosten de printer retour moest sturen omdat ie kapot was. Wettelijk gezien moeten jullie mij ook de verzendkosten retour betalen, wanneer gaan jullie dit overmaken?
Is alweer een jaar geleden en wacht nog steeds!

Is alweer een jaar geleden en wacht nog steeds!

4launch
    Geachte klant,

Uw case is nader bekeken. Hierbij blijkt dat de verzendkosten die u gemaakt heeft, niet gemaakt hadden hoeven te worden, daar wij de mogelijkheid hadden geboden om de verzending(en) kosteloos via ons antwoordnummer te laten plaatsvinden. Mede om die reden zijn deze kosten in eerste instantie niet vergoed. Na intern overleg is besloten om dit bij wijze uitzondering in uw geval alsnog te compenseren. Op deze manier kunnen we de case als afgerond beschouwen.

4Launch - Customer Support

Ook een klacht indienen over 4Launch?