Klacht 4thePerfectParty.nl: Geen geld terug gekregen

# 531960
Justina

2 manden geleden bestelling geannuleerd, tot vandaag geen geld terug gekregen. Emails worden niet beantwoord, telefon niet opgenomen, opmerkingen op sociaal media verwijderd!

Mijn geld terug krijgen.

4thePerfectParty.nl
    Dit klopt niet helemaal. Mail wordt wel degelijk beantwoord en laster via social media is niet prettig. De verstrekte voucher was metveen reden verstuurd en dat eas ook meegedeeld. Blijkbaar bestaat er weinig begrip voor de problemen waarmee wij geconfronteerd zijn de laatste maanden. Net als de onverklaarbare annulering van je bestelling, die zo verstuurd had kunnen worden.
    De voucher is vandaag ingetrokken en het bedtag terugbetaald. Dat is ook per mail gecommuniceerd.

Justina
Ik heb nog steeds geen geld terug gekregen! Ik kan bewijzen dat emails en telefoons worden niet beantwoord! En ik heb recht op mij besteling te annuleren als dat mijn wens is! Zeker als eerst bestelde door mijn artikel is niet leverbaar en als ik onverwacht moet meer verzendkosten betalen dat ik heb gekozen! Bovendien op sociaal media kan iedereen eigen mening en ervaring plaatsen. Nu weet ik waarom geen enkele opmerkingen zijn te vinden bij jullie posten!!

Ook een klacht indienen over 4thePerfectParty.nl?