Klacht 4thePerfectParty.nl: Geen geld terug gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 531960
Gebruiker
Justina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 manden geleden bestelling geannuleerd, tot vandaag geen geld terug gekregen. Emails worden niet beantwoord, telefon niet opgenomen, opmerkingen op sociaal media verwijderd!

De oplossing

Mijn geld terug krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    4thePerfectParty.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dit klopt niet helemaal. Mail wordt wel degelijk beantwoord en laster via social media is niet prettig. De verstrekte voucher was metveen reden verstuurd en dat eas ook meegedeeld. Blijkbaar bestaat er weinig begrip voor de problemen waarmee wij geconfronteerd zijn de laatste maanden. Net als de onverklaarbare annulering van je bestelling, die zo verstuurd had kunnen worden.
    De voucher is vandaag ingetrokken en het bedtag terugbetaald. Dat is ook per mail gecommuniceerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Justina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog steeds geen geld terug gekregen! Ik kan bewijzen dat emails en telefoons worden niet beantwoord! En ik heb recht op mij besteling te annuleren als dat mijn wens is! Zeker als eerst bestelde door mijn artikel is niet leverbaar en als ik onverwacht moet meer verzendkosten betalen dat ik heb gekozen! Bovendien op sociaal media kan iedereen eigen mening en ervaring plaatsen. Nu weet ik waarom geen enkele opmerkingen zijn te vinden bij jullie posten!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 4thePerfectParty.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen