Opgelost door 50liefde.nl: Berichtjes verstuurd uit mijn naam, die ik dus niet geschreven heb

sad Opgelost
OCVK

Al 2x heb ik een berichtje gekregen waarop ik netjes gereageerd heb en uitgelegd heb dat ik niet verder wil. De ene mijnheer zoekt een skimaatje en ik kan niet skiën. De andere mijnheer woont aan de andere kant van het land. Ik sluit de antwoord berichtjes af met 'succes op je verdere zoektocht ' . Beide keren verschenen hierna 2 dezelfde berichtjes met een heel andere strekking dan mijn reacties. Bij de eerste ongeveer: vind je het erg dat ik niet kan skiën want ik vind je een erg leuke man en wil je graag ontmoeten. Bij de tweede: vind jij de afstand geen bezwaar? Ik vind je een knappe man en wil je graag beter leren kennen. Deze berichtjes dus in tweevoud.
Ik heb dit niet geschreven!! Dit doorgegeven aan de ontvanger en geen reactie meer. Terug gekoppeld naar de site. Zei zeggen dat iemand ingelogd moet hebben met mijn wachtwoord. Dat kan niet, tenzij ik op de eerste dag al gehackt zou zijn door iemand die dit grappig vind? Nu zeggen ze dat ze een nieuw wachtwoord ingesteld hebben, ik heb deze getalletjes per mail ontvangen, maar ik kan gewoon de site op. Zonder opnieuw in te loggen. Dus ook dit is niet gebeurd. Ik heb een proef abonnement van 30 dagen. Heb gelijk opgezegd omdat je tekent voor machtiging, wat ik erg raar vond bij en proef periode, en hier een bevestiging van gekregen waden staat dat het bij deze 30 dagen blijft. Ben na alle andere berichtjes heel benieuwd of dat wel goed gaat?

OC

Eerlijkheid!!!!
Werd niet echt serieus genomen. Iemand anders zou met mijn ww v.b. blabla . Is daarna niet meer gebeurd. Dat dan weer niet

50liefde.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over 50liefde.nl?