Klacht 50liefde.nl: datingsite 50liefde.nl onrechtmatige betalingsvordering na 1 euro 3 dagen premium lidmaatschap

sad Niet opgelost

bij deze wil ik laten weten dat de datingsite 50liefde.nl

op zeer slinkse wijze geld probeerd te innen via de site

dit word gedaan op de manier als je een 3 dagen premium abonement afsluit

voor 1 euro ,, na die 3 dagen je gelijk een automatische incasso op je betaal rekening krijgt van zegge 39,99 euro .
je in priciepe volgen 50liefde.nl akkord gaat met een 2 maanden abonement

dit is je reinste kolder en oplichterij !!

ik ben gedupeerde ook zoals velen met mij en als je niet betaald word je bestookt met incasso bureau brieven waar even het bedrag gelijk naar 120 euro word opgeschroeft inclusief ,rente ,Buitengerechtelijke incassokosten enz

ja zo gaat dat

beste mensen een advies ,,word geen lid van deze fruaduleuze 50liefde.nl

eerlijke toenadering zonder vage of kleine lettertjes instinkerij

invordering van de gestuurde incasso brieven .

betreft klachten over dating site 50liefde.nl

daar ik eerder te kennen heb gegeven niet te betalen voor deze frauduleuze organisatie
    vandaag weer een sms gehad waar in gedreigt word met gerechtelijke stappen als ik niet op tijd de 120,40 euro betaal

mijn dossier CB201807141HF
    yakuza

eerdere aanmaning om ten onrechte 119,98 euro in rekening te brengen !
    van datingsite 50liefde.nl

als je de 39,99 niet betaald krijg je gelijk deze incasso van CB incasso bureau utrecht .
    50liefde.nl
    Beste,

U heeft op de betaalpagina uitdrukkelijk toestemming geven voor de automatische incasso. Ook wordt op deze pagina de opzegtermijn vermeld. Omdat wij geen opzegging van u hebben ontvangen, is uw lidmaatschap verlengd conform de algemene- en betalingsvoorwaarden.

Als u een bedrag onterecht storneert ontvangt u hierover een aanmaning. Wanneer daar geen gehoor aan wordt gegeven wordt uw dossier inderdaad naar het incassobureau gestuurd.

Denise
    50liefde.nl

yakuza
Uiteindelijke oplossing geen idee ze blijven aanmaningen sturen dus ?