Klacht 50liefde.nl: Deze site is onduidelijk ...... geen mensen 3 dagen laten rondkijken om ze daarna een loer te draaie

Fleurtjebelocchio321

In april 2017 heb ik uit nieuwsgierigheid even gekeken op deze site, op dat moment was er aktie van 1 euro betalen en dan mocht je er 3 dagen vrij rondkijken, sympathiek dacht ik, 1 euro betaald en helaas is het er niet van gekomen. niet meer rondgekeken op die website . . . . ben er een keer een half uur op geweest en wat schetst mijn verbazing ........ 3 weken geleden een brief van een incassobureau op mijn deurmat van 120 euro, wist totaal niet waar dit om ging . . . . heb het uitgezocht en het dating bureau gebeld. ik heb pech gehad, die 3 dagen vrij rondkijken impliceerde een lidmaatschap, waar dat gestaan heeft mag Joost weten ....... en ik moest alles maar afhandelen met het incassobureau .......... sorry . . . DIT KAN TOCH NIET!!!! dit is toch oplichting van de eerste orde. Heb de site opnieuw bekeken (via een omweg) en de aanbieding is niet meer van kracht, dus kon niet meer checken of het er gestaan heeft en waar dan wel en hoe klein dan wel .................... ik ga naar het juridisch loket om verder uit te zoeken hoe en wat .................. Deze

Deze site moet duidelijker zijn ..... geen mensen 3 dagen laten rondkijken om ze daarna een loer te draaien met een zgn vast kontrakt !!!

50liefde.nl
    Geachte mevrouw Saelman,

Het lidmaatschap laat op de pagina vóór het doen van de betaling zien waar u mee akkoord gaat op het moment dat u het akkoord aanklikt. Dit doen wij op een zo transparant mogelijke manier. Het is geen vast contract, maar een doorlopend lidmaatschap.

Ik vind het vervelend voor u dat het zo is gelopen. Voor een goede afhandeling raad ik u aan om contact op te nemen met de klantenservice, of het incassobureau.

Ook een klacht indienen over 50liefde.nl?