Klacht 50liefde.nl: incassokosten

Esther

10 maart ben ik lid geworden er werd direct 19.99 afgeschreven. Op 19 maart heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, niet gezien dat ik per mail nogmaals moest bevestigen dus nog steeds klant. 17-4 is 29,99 afgeschreven. In april toch weer opgezegd, nu wel p mail bevestigd - de website viel erg tegen. Ik heb de incasso tegen gehouden, want het was iets van € 58 was immers geen lid meer, had zelfs mijn account verwijderd. Per mail contact opgenomen, zeggen zij dat ik ook nog 1 maand opzegtermijn heb. Op 16-5 krijg ik een sms van cb inkasso dat ik meteen kan betalen om kosten te voorkomen, maar heb op diezelfde datum een mail met 40 euro kosten. De hoofdsom was 58 euro volgens 50liefde, cb incasso maskt daar 69,98 van en doet daar 40 en euro kosten bovenop. Dit mag toch helemaal niet?

Ik wil ze best 29,99 laatste lidmaatschap geld betalen, maar niet 58 of 68 euro en die incassokosten zijn onredelijk.
Zowieso is de betalingstermijn veel te krap (ik moet ook op mijn salaris w8en) en heeft de rechter volgens mij beslist dat incassokosten in verhouding moeten zijn met het bedrag en niet bijna even hoog

50liefde.nl
    Telefonisch contact gehad. Uitleg met betrekking tot kosten gedaan. Contact gehad met CB Incasso. De hoofdsom bedraagt €59,98 zoals eerder is gecommuniceerd. Dit is ook in hun systemen aangepast.

Afgesproken dat u contact opneemt met CB Incasso voor een soepele afhandeling.

Ook een klacht indienen over 50liefde.nl?