Klacht 50liefde.nl: Misleidende opzegtermijn

Klachtnummer
# 259325
Gebruiker
D. Verbeet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19 maart heb ik mij aangemeld voor een maand lidmaatschap van €19,95. Tot mijn verbazing bleek meteen al dat ik, ook al ben ik betalend lid, extra moet betalen om contact op te kunnen nemen met gratis leden. Er is niet met mij gecommuniceerd dat ik binnen 14 dagen moet opzeggen. Als ik dit 3 dagen voor afloop van het abonnement doe worden mij 2 extra maanden van € 39,95 plus € 7,50 administratiekosten in rekening gebracht. Omdat ik niet binnen 14 dagen had gereageerd 1 maand stilzwijgend en omdat 1 maand opzegtermijn geldt nog 1 maand extra (waar baseren ze dit bedrag van € 39,95 op?)

De oplossing

Geen betaling van de €87,40

1 reactie

  1. Auteur
    50liefde.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Verbeet,

    De voorwaarden zijn duidelijk beschreven bij het aangaan van het lidmaatschap. Uw mail is inhoudelijk ook behandeld. Wij verzoeken u om u tot de helpdesk te richten voor verdere afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Helpdesk 50liefde.nl

Ook een klacht indienen over 50liefde.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen