Klacht 50liefde.nl: Onterechte betalingseis van 50liefde.nl

Mquekel

Op 5 april proefabonnement van 1 maand genomen, direct betaald. Moest 2 weken voor einde opzeggen. Heb ik gedaan op de site op 19april . Daarop stond n rood kader dat ik n mail zou krijgen waarin ik definitief zou moeten opzeggen. Die mail kwam maar niet dus heb ik automatisch incasso ingetrokken op 27 april. Ik zag op 29 april dat de betreffende mail in mijn ongewenste post zat en op 22 april ( dus ook te laat) gestuurd. Zag dat als n fout van mij dus wilde de extra maand van €39,95 alsnog betalen en heb hun in een mail gevraagd hoe ik dat kon doen. Ik zou een mail daarover krijgen. Nou die kwamr er op 2 mei! Ik werd gestraft vanwege het storneren en moest maar liefst 2 mnd extra betalen inclusief extra administratiekosten ဠ87,48.
Terwijl m'n betaalde proefabonnement nog liep hebben zij direct de dienst gestopt!

Ik heb op advies van de Consumentenbond op 5 mei €39,95 betaald en gemaild dat ik met rust gelaten wilde worden. Zij zijn volledig fout! Zij horen eerst een herinnering te sturen om binnen 2 weken te betalen, dat is niet gebeurd. Ik heb dus op 5 april en op 5 mei keurig betaald, ben dus geen wanbetaler. Zij hebben op 29 april de dienst gestopt. Toch blijven ze vasthouden aan hun hoge bedrag! Terwijl die €39,95 eigenlijk al schandelijk is omdat zij het opzeggen nogal lastig hebben gemaakt.
In hun aanmaning willen ze dat je op een ander nummer dat geld stort, dat heb ik echter niet gedaan aangezien ik netjes op tijd heb betaald voor mij en een kopie van die betaling naar hen gestuurd.

Ik wil dus geen €87,48 betalen en zou zelfs liefst die wel betaalde €39,95 wat daar onderdeel van was terug willen zien

Bijlagen

Mquekel
Uiteindelijke oplossing Geen oplossing, ik heb de gevraagde betalingsbewijzen en mn verhaal op vraag van die Bob naar hun desk gestuurd. Daags erna kreeg ik gewoon weer een aggressieve aanmaning om het resterende bedrag binnen 1 week te betalen, anders IC bureau. Wat iedereen ook schrijft of doet, ik lees nu op internet dat dit louche bedrijf zo al jaren de boel voor de gek houd en niemand lijkt er wat aan te doen, ook de consumentenverenigingen niet! Ik betaal niks meer, gewoonweg principe. Wet is wet! Dat laatste heb ik nog gemaild en daarop reageerde die Bob dat hij mijn reactie betreurde, hij zou mij gemaild hebben hoe t zo gekomen is in mijn situatie waarop ik geen reactie zou hebben gestuurd. Echt onzin want hij heeft me niks gemaild. Het was steeds ene Shanna ( of is t gewoon 1 persoon? )