Klacht 50liefde.nl: Oplichterij

Belazeren

Geachte heer, mevrouw

50 liefde.nl adverteert met gratis lid voor drie dagen! Ik dacht; dit probeer ik een keertje. Wat schetst mijn verbazing, ik betaal 1 euro zogenaamd aan Partner Connection BV en na drie dagen schrijf ik mij niet in als zijnde Premium lid. Ik vond de site beneden alle peil en had ook geen behoefte om verder te gaan met deze manier van daten.

Nu ontvang ik dit bericht terwijl mijn lidmaatschap op de site nog steeds als ' U bent gratis lid staat;

In onze eerder gestuurde mail op 19-06-2018 hebben wij u vriendelijk verzocht om het totaalbedrag van € 87,48 (incl. administratiekosten) te betalen.
Wij hebben inmiddels een bedrag van € 39,99 ontvangen, en dit in mindering gebracht op de openstaande vordering.
Wij verzoeken u vriendelijk om het restantbedrag a € 47,49 binnen 7 dagen te voldoen, onder vermelding van "Restbetaling 95232" t.n.v. ConnectionBuilders B.V. op bankrekeningnummer NL66 INGB 0006 2212 85

Indien dit bedrag niet binnen 7 dagen op onze rekening staat zijn wij genoodzaakt om uw dossier over te dragen aan ons incassobureau.

Houd u er rekening mee dat alle additionele kosten zoals rente en buitengerechtelijke kosten bij overdracht aan het incassobureau voor uw rekening komen. (Minimaal € 40,00 bovenop het storneringsbedrag).

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze herinnering neem dan even contact met ons op.

Uw gegevens zoals bij ons bekend:

Banknaam: P. LAVOOIJ
Bank rekening: NL57RABO0127648119
Naam: Petra Lavooy
Adres:
Laan 43
2512GN
Nederland
Telefoonnummer: 31683320913

Ik heb een bedrag van 39,99 euro op maandag 19 juni betaald en heb de helpdesk van 50liefde.nl benadert en gezegd mijn lidmaatschap per omgaande stop te zetten omdat ik hun agressieve manier van benaderen ' beu ' ben.

Ten eerste heb ik geen opdracht gegeven om Premium lid te worden terwijl 50liefde.nl zegt dat dit in de algemene voorwaarden zou hebben moeten staan dat wanneer je gratis lid wordt van 1 euro je automatisch Premium lidmaatschap voor een maand aangaat. Dit is toch de limit! Zij kunnen toch niet bepalen of ik dit wil en bovendien geven zij aan bij het gratis lidmaatschap dit voor 3 dagen aan te gaan.

HELP want nu kost mij dit geintje 87 euro en ben ik een illusie armer. Kunt u mij helpen en zo ja, zijn er meer mensen die via deze site op deze manier agressief zijn benaderd.

Met vriendelijke groeten,

Petra Lavooy
plavooy@gmail.com

Ik eis mijn lidmaatschap per direct op te zeggen, heb 39,99 euro betaald maar kan niet op de site omdat daar staat; u bent gratis lid, u moet eerst Premium lid worden.

Ik wil mijn geld terug, duur grapje om gratis lid te worden........

Ik wil ook een normaal excuus en ik hoop dat ze niemand hiermee verder zullen belasten. Deze manier is ontwrichtend en teleurstellend vooral als ze het dan ook nog hebben over liefde.nl

50liefde.nl
    Zoals via de mail al besproken:

Op het moment van betaling van de € 1,- bent u akkoord gegaan met de algemene- en betalingsvoorwaarden, hierin staat vermeld dat u ons toestemming geeft voor een automatische incasso.

U heeft uw lidmaatschap niet (tijdig) binnen 24 uur opgezegd waardoor uw lidmaatschap is overgegaan in een maandelijks opzegbaar abonnement.

U heeft dit eerste termijn ten hoogte van € 39,99 gestorneerd waardoor u conform de algemene voorwaarden de gestorneerde maand, een opzegtermijn ten hoogte van een maand en administratieve kosten diende te voldoen.

Uw betaling is in goede orde ontvangen en de zaak is hiermee dan ook afgesloten.