Klacht 50liefde.nl: Oplichting en onterechte incasso 50liefde.nl c.q. Connection Builders en CB Incasso

Swart

Op 18 augustus 2018 heb ik onder mijn nickname Human een lidmaatschap afgesloten bij 50liefde.nl voor de periode van 1 maand tot 18 september 2018 voor het bedrag van €19,99. Op 13 september constateerd ik dat 50liefde.nl zonder mijn machtiging €39,99 had afgeschreven van mijn priverekening nog vóór de abonnenmentsperiode verstreken was en nog vóór dat ik in de gelegenheid gesteld was om het abonnement te beëindigen. OP 14 september 2018 heb ik dit bedrag gestorneerd en heb ik mijn lidmaatschap per direct beëindigd. Zij vorderen nu alsnog het bedrag van €39,99 van mij. Als je googled op "klachten 50liefde.nl" dan vliegen de klachten over de werkwijze van 50liefde.nl je om je oren. Ook in het radio- en TV programma Radar van de AVRO/TROS en het Radar forum blijkt dat 50liefde.nl veel mensen met misleiding, list, bedrog en inimidatie veel consumenten financiëel heeft benadeeld. Ook de reclame code commissie heeft 50liefde.nl hiervoor op de vingers getikt. Inmiddels blijkt dat 50liefde.nl haar voorwaarden heeft aangepast, deze zijn echter aangepast nadat ik mijn maandabonnement afsloot. Op 28 augustus is door Radar vastgesteld dat 50liefde.nl de voorwaarden heeft gewijzigd) in deze voorwaarden van 50liefde.nl is het navolgende juridisch onhoudbare artikel opgenomen: "ARTIKEL 11: AANVULLENDE BEPALINGEN EN WIJZIGINGEN De Datingsite heeft het recht om de diensten en prijzen die op haar Website zijn gepubliceerd op elk moment te wijzigen en hierdoor de bepalingen van deze algemene voorwaarden aan te passen, bij te werken of meer volledig te maken. Het is de persoonlijke verantwoordelijkheid van de Consument om deze algemene voorwaarden geregeld na te kijken. Iedereen die 50liefde.nl na de ingangsdatum van de wijzigingen blijft gebruiken, geeft daarmee aan met deze wijzigingen(en) in te stemmen en deze te aanvaarden." Omdat 50echteliefde & Co nu gewoon door blijft gaan met geld te eisen onder de dreiging van meer kosten via het (aan 50liefde.nl c.q. Connection Builders gelieerde) incasso bureau "Centraal Incasso Bureau" doe ik hier nu melding van grove oplichting, zodat deze "Dating Maffia Club" ook bij de politie breed onder de aandacht komt. Ik ben mij er van bewust dat dit een civiele procedure betreft die voor de rechter zal moeten komen om mijn recht te halen. Ik aanvaard geen enkele schuld van 50liefde.nl & Co in deze en ik daag 50liefde & Co daarom uit om hun vermeende vordering op mij via de Rechter op te eisen.

Seponeren van de vermeende vordering op mij

50liefde.nl
    Geachte heer,

Op het moment van betaling van de € 19,99,- bent u akkoord gegaan met de algemene- en betalingsvoorwaarden, hierin staat vermeld dat u ons toestemming geeft voor een automatische incasso.

U heeft uw lidmaatschap niet (tijdig) opgezegd waardoor uw lidmaatschap is overgegaan in een maandelijks opzegbaar abonnement.

U heeft de eerste termijn ten hoogte van € 39,99 gestorneerd waardoor u conform de algemene voorwaarden de gestorneerde maand, een opzegtermijn ten hoogte van een maand en administratieve kosten dient te voldoen.

Wanneer u dit heeft voldaan kunt u nog gebruik maken van uw resterende lidmaatschap! U bent momenteel gratis lid omdat u het bedrag van het huidige termijn niet voldaan heeft.

Swart
Uiteindelijke oplossing Geen oplossing geboden! Geen seponering van de onterechte vordering!