Klacht 50liefde.nl: ten onrechte lidmaatschap verlengd en bedrag tot 2x toe afgeschreven via bank

sproet

Heb telefonisch voor een bedrag van 19,99 een proefabonnement aangegaan bij 50liefde datingsite, (gelijk betaald), Vond het vreemd dat ik geen reactie kreeg op div.profielen waarin ik was geinteresseerd, Heb daarom op tijd (24 uur van te voren mijn lidmaatschap opgezegd via de speciale link (tot 2x toe). Had daar geen bevestiging van gekregen. Ze hebben mijn lidmaatschap (ten onrechte) verlengd door tot 2x toe een bedrag van 29,99?? van mijn bankrekening af te schrijven, Heb dit laten stoneren door mijn bank en laten blokeren. Heb zelf nog tel, contact hierover gehad, maar men had geen bevestiging gehad en moest betalen.
Nu dreigen ze met n incassoburo

verlenging en betalingen ongedaan maken

50liefde.nl
    Beste mevrouw van der Wal,

Er is via onze website een betaling gedaan (op 11-03-2016) van €19,99 voor de periode van één maand. (Let op: Dit bedraagt geen proefmaand, maar een actietarief.) Uw lidmaatschap liep hiermee tot 10-04-2016.

Op 12-04-2016 heeft u aangegeven dat u het abonnement wilde stopzetten, welke automatisch vanuit ons met een maand opzegtermijn wordt beëindigd. De nieuwe incasso is uitgevoerd alvorens het verlopen van het lidmaatschap. Deze is vanuit uw zijde gestorneerd. Op 12-04-2016 (vlak voor uw opzegging) is er wederom een incasso ingepland, welke ook door u is gestorneerd.

Alles overwegend kan ik stellen dat 1 incasso terecht is geweest in verband met de maand opzegtermijn. De tweede incasso heeft uw opzegging gekruist en deze is niet terecht geweest.

Ons voorstel is om de onterechte incasso, en de claim daarop volgend. uiteraard te schrappen. Dit houdt in dat u nog 1 termijn voldoet van €29,99 en daarmee de kous af is, aangezien de maand opzegtermijn dan in acht wordt genomen en er zodoende geen sprake is van een dubbele betaling.

Ook een klacht indienen over 50liefde.nl?