Klacht 50liefde.nl: Teveel betalen voor abonnement na opzegging

sad Niet opgelost
# 371954
ArieTaxi

Ik heb op 24 mei een maand abonnement genomen en deze zou tot 24 juni actief en geldig zijn.
Ik ontving op 10 juni al een mail dat 50liefde.nl een betaling binnen 5 dagen zou innen via incasso.
Ik vond dit raar en ben op onderzoek gegaan en toen bleek dat ik een maand opzegtermijn had... raar dat je een maand abonnement neemt die automatisch doorloopt in een maandelijke abonnement via incasso.
Ik heb op 15 juni op de site aangegeven dat ik geen gebruik wil maken van mijn account met lidmaatschap en meteen is mijn account gesloten terwijl ik nog 9 dagen tegoed had van mijn vorige gekochte masnd abonnement.
Ik heb meteen de bank gebeld en daar vertelden ze dat een ideal betaling (van die 1 maand in mei) nooit kan overgaan in een incasso.En ze raadde me aan om de stornering te stoppen.
. ik kreeg vandaag een mail dat omdat ik de stornering gestopt had nu 2 maanden moet betalen... smerige oplichters dacht ik...
Gebeld naar CUJO die de inningen doet voor 50liefde.
De niet vriendelijke medewerker vertelde neus ophalend dat ik maar gewoon die 80 euro moest betalen en er verder geen discussie mogelijk was.
Ik bood aan om de maand 15 juni tot 15 july te betalen maar zelfs dat was niet genoeg ..Ik moet voor 2 maanden betalen...
Ik zeg prima dan gaan wij elkaar bij de rechter zien.
De bank heeft toegestemd om een onderzoek in te stellen of dit zomaar kan ,een ideal omzetten naar incasso, en zullen me snel informeren.
En zo speel je met mensen die alleen maar op zoek zijn naar een nieuwe liefde.... schandalig.

Ik zou graag juridisch geholpen willen worden.
Want ik ben toch bereid om die ene maand die ik niet eens wilde te betalen.

50liefde.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ArieTaxi
    Toch raar dat ze nog steeds niets van zich hebben laten horen..
    ArieTaxi
    Heb inmiddels de 87 euro maar betaald om van het gezeik af te zijn.. Jammer dat 50liefde.nl niets van zich laat horen en een handreiking heeft gedaan…. ach ja geldwolven zullen er altijd zijn.. weer iets geleerd

ArieTaxi
Uiteindelijke oplossing Geen. Ik heb gewoon maar betaald om niet in een web van rechtbanken en advocaten te komen.