Klacht 50liefde.nl: Ze blijven doorgaan

FouteBoel

Ik vertelde iemand dat ik aan het daten was geslagen en me ingeschreven had bij 50Liefde. Zij waarschuwde me toen voor 50Liefde.nl want daar had ze slechte verhalen over gehoord. Ik ben gaan googelen en kwam inderdaad een hoop ellende tegen. Ik las ook dat er iemand een rechtszaak had gewonnen van 50Liefde. Pure oplichting als je dat allemaal leest. Ik heb op het Tros RADAR forum gelezen waarop je moet letten. Bewust kleine lettertjes waar je overheen leest etc. Lees het maar na.
Niet helemaal toevallig kreeg ik na een paar dagen een aanbieding per mail ’10 dagen voor € 4,99 en heb even op de aanbieding geklikt. Nou begrijp ik waarom iedereen de mist in gaat. Tjee, wat verwarrend. Dit stinkt.
Volgens mij is er dus niets veranderd aan die pagina en staat die waarschuwing dat je binnen 72 uur moet opzeggen er nog net zo onduidelijk op. Dat zal die rechter leuk vinden zeg.

Ben al blij dat ik er niet ingetuind ben

50liefde.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.