Klacht 50plusmatch.nl: Onrechtmatige verwijdering van mijn account zonder restitutie (Tevens laster en smaad)

Karen_53

Ik kom tot mijn conclusie dat wat jullie doen pure laster is, ik wordt beschuldigd van zaken die ik niet heb gedaan en dat neem ik jullie uitermate kwalijk. Ik heb zolang ik op deze aardbol rond loop ben nog nooit iets onrechtmatig gedaan (op een bekeuring voor fout parkeren na) En was ook niet van plan om daar mee te beginnen.
Mijn ontgaat volledig het nut van dubbele profielen en het verspreiden daarvan, derhalve wens ik ook niet afgerekend te worden op het gedrag van een ander.

Verder heb ik voor een halfjaar lidmaatschap betaald 13 dagen geleden en daar hoor ik je ook niks over zeggen aangaande eventuele volledige (ik heb niks fout gedaan en accepteer ook niet dat jullie gelden gaan inhouden) restitutie van mijn lidmaatschapsgeld.

Volledige restitutie van mijn lidmaatschapsgeld.

Beste Karen,

Je krijgt van ons een voorstel voor de financiële afwikkeling.
    Karen_53
    Ik hoef geen voorstel, ik wens mijn volledige lidmaatschapsgeld terug. ik wens geen lid te zijn van een organisatie welke de privacywetgeving niet naleeft en zijn klanten beschuldigd van zaken waarvan zelfs de politie zegt dat het oplichting en laster/smaad is.
    Jullie hebben de wettelijke periode van 14 dagen om mijn abonnementsgeld op mijn rekening terug te storten.
    Indien dit niet gebeurt zal ik de stappen, welke ik reeds heb ondernomen doorzetten.
    50plusmatch.nl
    Wij zullen dit conform de wettelijke regels afhandelen.
    50plusmatch.nl
    Wij hebben vandaag uw volledig laatste termijn terug betaald.
    Karen_53
    Gelieve hier de afhandeling te plaatsen, zodat het getoetst kan worden op wettelijkheid.
    Met vriendelijke groet, Karen
    50plusmatch.nl
    U krijgt uw gehele laatste termijn terug.

Ook een klacht indienen over 50plusmatch.nl?