Klacht 50plusmatch.nl: Zomaar profiel gedeactiveerd.

# 361924
djeubel

Hen al vier maal via contactformulier u hierover verteld en gevraagd wat ik moet doen. Tot nu toe geen bericht terug. Het betreft:

Je ben niet actief

Je ben nu niet geactiveerd.
De reden hiervoor is: je profiel voldoet niet aan de algemene voorwaarden

Ik weet werkelijk niet wat te doen want kan niet op de site en weet ook niet wat er gebeurd is of zo??????

Uitleggen wat er is en waarom en meteen weer activeren zodat ik verder kan.
iK HEB NOG STEEDS GEEN ANTWOORD BINNEN. djeubel2@caiway.nl staat ook in mijn profiel op 50plusmatch. Ik vind het echt belachelijk. Maar ik vind wel dat u Het Klachtenkompas mij snel antwoordt. WELLICHT SCHRIJVEN ZEI STEEDS Djeubel2@caiway.nl ipv djeubel2@caiway. En van die John heb ik nooit iets ontvangen. Ook niet via "een alternatief" emailadres. Kijk steeds ook in mijn ongewenste mail. MvG Debbie de Klerk Het is nu zondag de 21e en nog nergens antwoord op hoor. ook niet in de ongewenste mail. Nu, 23 april 2019, nog steeds geen mail en kan er nog steeds niet inloggen. Opeens kan ik zomaar weer op de side. Zonder dat ik ook enige uitleg heb gehad en nooit een mailtje wat er aan de hand was.

50plusmatch.nl
    Beste djeubel, we hebben je iedere keer antwoord gegeven, maar je mail komt blijkbaar niet aan.

Ik mail je even vanaf een alternatief email adres.

John

Ook een klacht indienen over 50plusmatch.nl?