Opgelost door 6Deals.nl: sd cards geretourneerd bij dash cam ^deals beweert dat het niet bij het pakje zat dat ik verzond

jacfra

Dash cam gekocht bij 6 deals.
Ook extra sd aardje. voor meer opslagruimte.
Camera onbruikbaar door ontbreken Nederlandse handleiding.
Camera en het extra SD cardje in originele verpakkingsdoosje teruggestuurd.
6 deals stuurt rekening omdat het sd aardje niet is ontvangen!!!!
Al heel veel uitleg en verduidelijking per mail en ook telefonisch
Geen begrip voor wat ik zeg en deed,
Ik word dus min of meer van fraude/diefstal beschuldigd!
Deed tot dan toe prima zaken met 6 deals
Nu geschoffeerd vanwege dit gebeuren.

Ik verwacht dat dit bedrijf mij als klant( kunnen ze nazien in administratie) werkelijk vertrouwd en mij niet laat betalen voor wat ik keurig met begeleidend schrijven goed verpakt geretourneerd heb.

6Deals.nl
    Beste Jacques Dooren,

Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar verwachting is.
    Vandaag hebben wij zowel telefonisch als per mail contact met elkaar gehad om de situatie helder te krijgen voor beide partijen. Wij betreuren het ten zeerste dat u dit contact als negatief ervaart. Zoals eerder aangegeven is dit ook voor ons een unieke situatie. Zodoende hebben wij met u afgesproken om hier morgen, donderdag 24 maart jl, bij u op terug te komen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Bibiche
    Manager backoffice
    6Deals.nl
    Beste Jacques Dooren,

Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar verwachting is.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Bibiche
    Manager backoffice
    jacfra
    na mail en telefoonverkeer ter verduidelijking alsnog netjes de klacht afgehandeld, waarvoor dank!!

Ook een klacht indienen over 6Deals.nl?