Opgelost door 6Deals.nl: sd cards geretourneerd bij dash cam ^deals beweert dat het niet bij het pakje zat dat ik verzond

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160971
Gebruiker
jacfra
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Dash cam gekocht bij 6 deals.
Ook extra sd aardje. voor meer opslagruimte.
Camera onbruikbaar door ontbreken Nederlandse handleiding.
Camera en het extra SD cardje in originele verpakkingsdoosje teruggestuurd.
6 deals stuurt rekening omdat het sd aardje niet is ontvangen!!!!
Al heel veel uitleg en verduidelijking per mail en ook telefonisch
Geen begrip voor wat ik zeg en deed,
Ik word dus min of meer van fraude/diefstal beschuldigd!
Deed tot dan toe prima zaken met 6 deals
Nu geschoffeerd vanwege dit gebeuren.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat dit bedrijf mij als klant( kunnen ze nazien in administratie) werkelijk vertrouwd en mij niet laat betalen voor wat ik keurig met begeleidend schrijven goed verpakt geretourneerd heb.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    6Deals.nl
    Datum
    Beste Jacques Dooren,

    Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar verwachting is.
    Vandaag hebben wij zowel telefonisch als per mail contact met elkaar gehad om de situatie helder te krijgen voor beide partijen. Wij betreuren het ten zeerste dat u dit contact als negatief ervaart. Zoals eerder aangegeven is dit ook voor ons een unieke situatie. Zodoende hebben wij met u afgesproken om hier morgen, donderdag 24 maart jl, bij u op terug te komen.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Bibiche
    Manager backoffice
  2. Auteur
    6Deals.nl
    Datum
    Beste Jacques Dooren,

    Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar verwachting is.
    Vandaag hebben wij zowel telefonisch als per mail contact met elkaar gehad om de situatie helder te krijgen voor beide partijen. Wij betreuren het ten zeerste dat u dit contact als negatief ervaart. Zoals eerder aangegeven is dit ook voor ons een unieke situatie. Zodoende hebben wij met u afgesproken om hier morgen, donderdag 24 maart jl, bij u op terug te komen.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Bibiche
    Manager backoffice
  3. Auteur
    jacfra
    Datum
    na mail en telefoonverkeer ter verduidelijking alsnog netjes de klacht afgehandeld, waarvoor dank!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over 6Deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen