Opgelost door 6Deals.nl: Smartphone tasje

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 79649
Gebruiker
Vol
Datum
2 reacties

Details

Klacht

20 september 2014 Smartphone tasje besteld met riempje voor 6,95, op 8 oktober krijg ik een envelop door mijn brievenbus waarin een flip over case zat voor een Iphone 5.
Hierop 6deal getracht telefonisch te bereiken maar krijg alleen een muziekje te horen voor de volle 15 min en nog steeds niemand de mij te woord heeft gestaan.
2 emails gestuurd en nog steeds geen reactie gekregen.

Dit heb ik niet besteld en past ook in het geheel niet bij de getoonde afbeelding welke op de site van 6 deals te zien was.

Gewenste oplossing

Of alsnog het goede product leveren of mijn geld zo snel mogelijk terug!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    6Deals.nl
    Datum
    Beste C. Vollenhouw,We hebben u vanmiddag reeds geprobeerd te bereiken. We hebben u een mail gestuurd met een voorstel voor oplossing van deze mislevering. Onze excuses voor het ongemak, er is duidelijk een miscommunicatie geweest tussen ons en de leverancier! We hebben de leverancier opdracht gegeven om het juiste product alsnog zo snel mogelijk bij u af te laten leveren!Mocht u willen reageren adviseren we u dat te doen via de mail gezien de problemen om ons telefonisch te bereiken.Met vriendelijke groet,6deals
  2. Auteur
    Vol
    Datum
    heel erg snel opgelost mijn complimenten!de verkeerde levering is inmiddels retour

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over 6Deals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen