Opgelost door 6Deals.nl: Smartphone tasje

Vol

20 september 2014 Smartphone tasje besteld met riempje voor 6,95, op 8 oktober krijg ik een envelop door mijn brievenbus waarin een flip over case zat voor een Iphone 5.
Hierop 6deal getracht telefonisch te bereiken maar krijg alleen een muziekje te horen voor de volle 15 min en nog steeds niemand de mij te woord heeft gestaan.
2 emails gestuurd en nog steeds geen reactie gekregen.

Dit heb ik niet besteld en past ook in het geheel niet bij de getoonde afbeelding welke op de site van 6 deals te zien was.

Of alsnog het goede product leveren of mijn geld zo snel mogelijk terug!

6Deals.nl
    Beste C. Vollenhouw,We hebben u vanmiddag reeds geprobeerd te bereiken. We hebben u een mail gestuurd met een voorstel voor oplossing van deze mislevering. Onze excuses voor het ongemak, er is duidelijk een miscommunicatie geweest tussen ons en de leverancier! We hebben de leverancier opdracht gegeven om het juiste product alsnog zo snel mogelijk bij u af te laten leveren!Mocht u willen reageren adviseren we u dat te doen via de mail gezien de problemen om ons telefonisch te bereiken.Met vriendelijke groet,6deals
    Vol
    heel erg snel opgelost mijn complimenten!de verkeerde levering is inmiddels retour

Ook een klacht indienen over 6Deals.nl?