Klacht 7case: Telefoonhoesje 6 weken ná bestelling en betaling nog niet ontvangen!

Klachtnummer
# 260906
Gebruiker
AlettaJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 maart 2017 een telefoonhoesje besteld (en betaald) voor onze zoon. Tot op heden geen hoesje ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op mijn mailtjes. Schande! Ik kan ze op geen enkele andere manier bereiken dan via mail. Ik voel me echt opgelicht.

De oplossing

Telefonisch contact met mij opnemen om de zaak uit te leggen (telefoonnummer staat in de mailtjes). Per direct het hoesje opsturen. Het lijkt me tevens erg klantvriendelijk als dit bedrijf een keurige klantenservice instelt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 7case hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 7case?