Klacht 95percent.nl: Namaakartikel opgestuurd gekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 572408
Gebruiker
Mees
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb laarsjes van het merk Ugg aangeschaft bij 95percent. Helaas bleken ze na aankoop nep te zijn. Ik heb 95percent benaderd en gevraagd om een passende oplossing (retour en geld terug). Die is niet geboden. Ze houden zich van de domme en reageren heel traag of niet.
Ik ben erg teleurgesteld in hun klantenservice en al helemaal in het aanbod dat ze hebben, ze bieden zonder blikken of blozen namaakmerken aan op de website onder het mom van originele merken.
Wil je dus waar voor je geld, koop dan ergens anders je schoenen en NIET bij 95percent!

Gewenste oplossing

De laarsjes retour nemen en mij m'n geld terugstorten.
Geboden oplossing
Helaas heeft 95percent op geen enkele manier gereageerd op mijn klacht. Onverstandig bedrijf dat geen klanten aan zich weet te binden, weet van meerdere mensen dat ze ontevreden zijn over hun service. 0,0% klantgericht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 95percent.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over 95percent.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen