Wij vinden dat 95percent.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht 95percent.nl: Namaakartikel opgestuurd gekregen.
Details
Klacht
Ik heb laarsjes van het merk Ugg aangeschaft bij 95percent. Helaas bleken ze na aankoop nep te zijn. Ik heb 95percent benaderd en gevraagd om een passende oplossing (retour en geld terug). Die is niet geboden. Ze houden zich van de domme en reageren heel traag of niet.Ik ben erg teleurgesteld in hun klantenservice en al helemaal in het aanbod dat ze hebben, ze bieden zonder blikken of blozen namaakmerken aan op de website onder het mom van originele merken.
Wil je dus waar voor je geld, koop dan ergens anders je schoenen en NIET bij 95percent!
Gewenste oplossing
De laarsjes retour nemen en mij m'n geld terugstorten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.