Klacht 999Games.nl: Misleiding van een dagaanbieding die geen 24 uur duurt

HansHarleman

In de maand oktober stelt u dat uw elke dag een nieuwe dagaanbieiding van een spel uit uw spellenassortiment aanbiedt. Uw aanbieding gaat echter helemaal niet in op 1 minuut over 12 uur 's nachts, maar eindigt daarentegen wel op dat tijdstip van die desbetreffende dag. Dat betekent dat een dag geen 24 uur duurt, volgens uw bedrijf. Dat zou op zich nog tot daaraan toe zijn, zij het dat u wel misleidende reclame maakt en suggereert dat de aanbieding namelijk nog steeds van toepassing is voor het kortingsbedrag - terwijl dat niet het geval is - op de daarop volgende dag. Bijvoorbeeld: op 17 oktober is de dagaanbieding het spel Hanze, dat op tijdstip x ingaat, maar waar op 18 oktober nog steeds reclame voor gemaakt wordt voor het kortingsbedrag. En dat terwijl je dan voor de 'normale' verkoopprijs wordt aangeslagen. Dat is mij hoogstwaarschijnlijk afgelopen zondag 12 oktober ook gebeurd, toen ik iets over middernacht het spel Hanzesteden nog wilde aanschaffen.

Dat men aan de consument gewoon duidelijk aangeeft vanaf welk tijdstip de dagaanbieding ingaat en hoe laat deze afloopt. En hopelijk kan ik het spel Hanzesteden nog voor de dagaanbieding aanschaffen in plaats van de reguliere prijs.

Wij vinden dat 999Games.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 999Games.nl?