Klacht 9Digital.nl: Betaald camera wordt niet uitgeleverd. Moet zelf proberen geld terug te krijgen via verzekering

Hr Jonk

Op 20 Juli heb ik bij 9digital een camera besteld die toen nog in voorraad zou zijn. na bestelling lang gewacht en in status verschillende meldingen gehad. van "Wij verwachten dat het nog 2-3 werkdagen gaat duren","Wij verwachten dat wij uw bestelling binnen 7 dagen kunnen versturen" Tot "Door drukte hebben wij enige vertraging opgelopen op onze logistieke afdeling." Nu na een maand de melding "Helaas moeten wij u informeren dat wij op dit moment niet in staat zijn om uw bestelling verder in behandeling te kunnen nemen of restitueren, doordat wij technische problemen ondervinden op onze financiele afdeling.". Wat kan ik nu doen. Geen camera, Andere aanbiedingen voorbij laten gaan en geen geld terug. Ze melden: Wij adviseren u om contact op te nemen met uw bank of creditcard bedrijf en dat ik moet proberen gebruik te maken van de verzekering van de creditcard maatschappij.

Uitlevering camera of direct terug betaling.

Wij vinden dat 9Digital.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!