Klacht 9Digital.nl: Geen levering en geen geld terug

Klachtnummer
# 188975
Gebruiker
J.A. de Bruijne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 juli 2016 mobiele telefoon OnePlus3 besteld bij 9Digital voor 398,99 euro en betaald via iDeal bij ING.
Opgegeven levertijd van 10 werkdagen werd niet gehaald. Na herhaaldelijk contact via email (telefoonnummer op website werkt niet) bleek de telefoon niet leverbaar. Om geld terug te krijgen moest een wazig schadevergoedingsformulier worden ingevuld. Geld kwam echter niet terug. Na heel veel emails heen en weer bleef men vragen om het ingevulde formulier, waarvaan ze overigens de ontvangst hadden bevestigd. Dit lijkt een zoethoudertje en ik denk niet dat men van plan i om het geld terug te storten.
Op internet regent het van soortgelijke klachten.
Dit frauduleuze bedrijf moet een halt worden toegeroepen, net als hun samenwerking met ING, die haar verantwoordelijkheid zou moeten nemen.
Inmiddels ook digitaal aangifte bij de politie gedaan.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 9Digital.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties