Klacht 9Digital.nl: Lens niet ontvangen en geld niet terug

Mb

Op 28 juli 2016 heb ik een tamron lens besteld bij 9digital. De verzenddatum stond op 1-3 werkdagen en de leverdatum zou 3-5 werkdagen zijn. Omdat mijn bestelling maar op zich liet wachten (en de status bij mijn bestelling wel veranderd was) heb ik op 19 augustus een mail gestuurd naar 9digital voor opheldering. Ik kreeg een mail terug van Jenny: "Wij betreuren het dat de levering van uw bestelling langer duurt dan wij verwacht hebben. Onze excuses hiervoor. Wij verwachten dat wij uw bestelling binnen 7 dagen kunnen verzenden.". Op 23 augustus kreeg ik de mail over het niet kunnen leveren en niet kunnen restitueren van mijn geld ivm technische problemen op de financiele afdeling. Ik heb direct een mail gestuurd en aangegeven het geld op 30 augustus op mijn rekening te willen hebben en aangegeven dat er anders aangifte volgt. Tot op heden geen geld gekregen, op 31 augustus wel de laatste mail vanuit 9digital ontvangen dat ze het betreuren en hopen dat ik mijn geld snel terug heb.

Ik wil mijn geld terug omdat ik het door mij bestelde en betaalde product niet heb ontvangen!

Wij vinden dat 9Digital.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!