Klacht 9Digital.nl: niet leveren fotocamera

H.G Docter

op 29 juli j.l. heeft mijn zoon een fotocamera bij dit bedrijf besteld. Merk van de camera is: Canon EOS 70D DCLR camera (body) t.w. € 708,99 volgens site wat op 29 juli stond vermeld. Inmiddels is deze prijs verhoogd naar € 779,99.
De camera is betaald via IDEAL. Opgegeven werd een leveringstijd van 8 werkdagen.
Tot op heden is er nog niets geleverd. Mijn zoon heeft op 10 augustus j.l een e-mail gestuurd met de vraag waarom de status is veranderd. De status was eerst dat hij het artikel binnenkort thuis kon verwachten en is daarna veranderd . Als antwoord kreeg hij dat door allerlei vertragingen hij het artikel later zou ontvangen met diverse excuses voor het ongemak.
Na diverse mails kreeg hij via mail te horen dat men bezig was met het oplossen van het probleem en dat dit nog 2 tot 3 werkdagen zou duren.
Na een aanbod voor een extra cadeau ivm de vertraging is nog steeds niet duidelijk wanneer de camera wordt geleverd. Hij wil de koop nu ongedaan maken en zijn geld terug.

Mijn zoon heeft geen vertrouwen meer in dit bedrijf en wil de koop ongedaan maken. Volgens de site van dit bedrijf kan de koop alleen via mail contact ongedaan worden gemaakt.
Op dit moment wordt mijn zoon van het kastje naar de muur gestuurd. Via Google is hij er nu achter gekomen dat er meerdere klachten zijn over dit bedrijf en waarschijnlijk ook oplichting.

Wij vinden dat 9Digital.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!