Klacht 9Digital.nl: Niet leveren van product

Klachtnummer
# 182154
Gebruiker
Marcel de haan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28 juli 2016 heb ik een one plus 3 besteld.
Ik was in de veronderstelling dat ik met een Nederlands bedrijf te maken had, en had via ideal betaald.
De bestelling zou binnen 3 tot 5 werkdagen worden verstuurd.
Op 8 augustus heb ik ze een mail gestuurd met de vraag wat de status van mijn bestelling is.
Ik kreeg een mail terug dat ze een achterstand hebben op de logistieke afdeling en dat het snel zou komen.
Op 9 augustus heb ik ze een mail gestuurd of ze ook concreet kunnen maken wanneer het dan wel komt.
Ik kreeg als antwoord dat ze dat niet konden om teleurstelling te voorkomen.
Toen ik inlogde op de site was de status veranderd en stond er dat de bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen verstuurd zou worden, maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen.
Vandaag heb ik maar een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren, want ik heb er geen vertrouwen meer in.
Zal mij benieuwen of het geld wordt terug gestort.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 9Digital.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marcel de haan
    Datum
    Vandaag mail gekregen dat ze problemen hebben op de financiële afdeling.
    Als ik mijn geld terug wou moest ik contact opnemen met mijn bank.
    Ik had met ideal betaald, dus weg geld