Klacht 9Digital.nl: Opgelicht door de website 9digital

Klachtnummer
# 182976
Gebruiker
D. van Opzeeland
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 juli een Samsung S7 Edge besteld voor € 560,99. en betaald per Ideal (stom van mij) bij 9digital (Nederlandse site dacht ik)
De beloofde levertijd werd (uiteraard) niet gehaald. Veel mail verkeer gehad in het Nederlands. Ze antwoord in het Nederlands dat het nog even kon duren. In het laatste mailtje van hun staat: " Helaas moeten wij u informeren dat wij op dit moment niet in staat zijn om uw bestelling verder in behandeling te kunnen nemen of restitueren, doordat wij technische problemen ondervinden op onze financiële afdeling."

De oplossing

Daar dit bedrijf in gebreken is gebleven in levering en dit volgens het ook niet meer zal geschieden eis ik mijn volledige bedrag van € 560,99 terug geboekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 9Digital.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties