Klacht A&W Tabletpc's: Ondeugdelijke tablet

Ina68

Ik heb op 26-11-2012 een Zenithink 10 inch tabletpc besteld, hij kwam een maand later binnen . Mijn jongste dochter had er voor gespaard, en was dolblij,maar helaas van korte duur. Het tablet werkt niet goed, het toetsenbord geeft steeds de verkeerde letters aan als je typt,pakt de letter ernaast. Sliden gaat moeizaam, wifi verbinding is slecht. Spelletjes doen is moeilijk tablet sluit steeds de app's. Kortom waardeloos tablet, en hij ligt nu al maanden in de kast.. Heb met regelmaat e-mails verzonden maar krijg nooit een reactie weer terug. Uiteindelijk heb ik een andere webwinkel benaderd of die misschien een idee hadden wat ik nog kon doen. Die vroegen allerlei gegevens over het tablet en het bleek dat het om een heel oud model/type te gaan. Dus in plaats van een nieuw tablet heeft mijn dochter een oud modelletje gekregen.

Mijn dochter wil graag haar geld terug, zodat ze verder kan sparen voor een goed tablet.

Wij vinden dat A&W Tabletpc's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over A&W Tabletpc's?