Klacht A- Meubel : Kleurverschil bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 426312
Gebruiker
Dasje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een jaar geleden een bank gekocht bij a-meubel in Amersfoort.
Betaling bij aflevering zijden ze. Op de dag van afleveren moest ik wel betalen voor dat het uit de auto gehaald werd.
Eenmaal in huis en met de verkeerde bitjes in elkaar gezet. Was de bank erg ongelijk. Dus meteen gebeld. De bank werd niet weer meegenomen. Ik moest mijn klacht maar mailen. Ze zouden een monteur sturen. Tegen de tijd dat de monteur langskwam had ook een bedieningsknopje het begeven.
De monteur het wat gesteld en het knopje er weer ingedraaid.
Na enkele weken weer los. Toen werd het deel met het losse knopje opgehaald. Na een week of 6 toch maar weer vragen waar hij blijft. Na drie maanden wat op het internet gezet.
Toen kwam er actie vanaf a meubel. Ik werd gebeld of ik dat er snel af wilde halen. Ik heb gezegd als mijn probleem opgelost was.
De dag erop kreeg ik bericht dat ze het deel terug wilde brengen.
Het deel werd gebracht en in de verpakking in de kamer gezet.
Toch maar even gevraagd of ze dat netjes uit wilde pakken. Toen bleek het geleverde deel een ander verfbad te hebben.
Gemaild en een monteur langsgekomen, die zag het meteen en maakt er een rapport van..
Gaan weer weken voorbij.
Maar weer eens gemaild. Nu zou iemand namens de fabrikant langskomen. Deze man was de eerste persoon die bij ons binnenkwam en het niet verschil niet zag.
Dus volgens valt het dan binnen de tolerantie.

De oplossing

Inmiddels wil ik gewoon een hele nieuwe bank

1 reactie

  1. Auteur
    A-Meubel Meubelstores
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,
    Jammer dat u niet tevreden bent over uw bank. Echter is er door ons geen kleurverschil of afwijking aan uw bank geconstateerd. Er mag altijd een kleine marge zitten in de elementen qua maat. Bij u is de bank beoordeeld en valt deze volledig binnen de gestelde marges.
    Wij wensen u veel plezier met u prachtige bank.
    Mocht u alsnog er niet mee eens zijn dan kunt u de zaak voorleggen aan de geschillencommissie wonen. Deze zullen zich dan over de zaak buigen en hier onafhankelijk een uitspraak over doen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dasje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over A- Meubel ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen