Klacht A- Meubel : Kleurverschil bank
Details
De klacht
Een jaar geleden een bank gekocht bij a-meubel in Amersfoort.Betaling bij aflevering zijden ze. Op de dag van afleveren moest ik wel betalen voor dat het uit de auto gehaald werd.
Eenmaal in huis en met de verkeerde bitjes in elkaar gezet. Was de bank erg ongelijk. Dus meteen gebeld. De bank werd niet weer meegenomen. Ik moest mijn klacht maar mailen. Ze zouden een monteur sturen. Tegen de tijd dat de monteur langskwam had ook een bedieningsknopje het begeven.
De monteur het wat gesteld en het knopje er weer ingedraaid.
Na enkele weken weer los. Toen werd het deel met het losse knopje opgehaald. Na een week of 6 toch maar weer vragen waar hij blijft. Na drie maanden wat op het internet gezet.
Toen kwam er actie vanaf a meubel. Ik werd gebeld of ik dat er snel af wilde halen. Ik heb gezegd als mijn probleem opgelost was.
De dag erop kreeg ik bericht dat ze het deel terug wilde brengen.
Het deel werd gebracht en in de verpakking in de kamer gezet.
Toch maar even gevraagd of ze dat netjes uit wilde pakken. Toen bleek het geleverde deel een ander verfbad te hebben.
Gemaild en een monteur langsgekomen, die zag het meteen en maakt er een rapport van..
Gaan weer weken voorbij.
Maar weer eens gemaild. Nu zou iemand namens de fabrikant langskomen. Deze man was de eerste persoon die bij ons binnenkwam en het niet verschil niet zag.
Dus volgens valt het dan binnen de tolerantie.
De oplossing
Inmiddels wil ik gewoon een hele nieuwe bankUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.