Klacht A- Meubel : Levertijd

Herzig

Levertijd waar niet aan gehouden word door jullie
Wij hebben getekend voor een levertijd van 10/16 weken voor een nieuwe bank
Nu zou deze komen in week 5 maar word gewoon weer 5 weken verder geschoven

Mijn bank zo spoedig mogelijk in huis hebben deze is besteld op 8 november 2020

A- Meubel
    Beste B.O.E. Herzig,
    Dank u wel voor uw review en wat vervelend om te vernemen dat wij momenteel niet aan uw verwachtingen voldoen met betrekking tot de levering van uw bank. Wij kunnen ons voorstellen dat u staat te popelen om uw eigen samengestelde bank te mogen ontvangen, ook wij kunnen niet wachten u zo spoedig mogelijk u blij ermee te mogen maken. Helaas hebben wij uw bank niet op voorraad omdat deze speciaal voor u door de fabrikant op bestelling wordt gemaakt aan de hand van de door u gekozen opstelling, stof en kleur. U heeft uw bestelling geplaatst geplaatst op 08-11 jl en wij hebben met u tijdens aankoop een levertijd gecommuniceerd van tussen de 10-16 weken. Wij verwachten momenteel uw bestelling te ontvangen binnen deze gecommuniceerde levertijd. Wij doen ons best u via uw account in ons klantenportaal u op de hoogte te houden van onze verwachting met betrekking tot de levering van uw bestelling. Wij blijven u op de hoogte houden met betrekking tot de status van uw bestellig en achter de schermen blijven wij ons best voor u doen dat u zo spoedig mogelijk mag genieten van uw prachtige bank. Mocht u tussendoor, of naar aanleiding van deze reactie, nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.
    Vriendelijke groet,
    A-Meubel

Ook een klacht indienen over A- Meubel ?