Klacht A- Meubel : Oplichters zijn het, levertijd van 5 maanden

MK

15 juni bestelt, aangegeven dat ze in de week van 17 augustus zouden leveren, nu 4 maanden verder.... ik wacht nog steeds op mijn levering! Telefonisch is niemand bereikbaar en via de mail duurt het eeuwen voor ze reageren.

Toen ik aangaf de koop te willen ontbinden, waren ze er als de kippen bij! Om de koop te ontbinden moest ik 50% van de kosten betalen. Ze kennen hun eigen voorwaarden niet, gelukkig heb ik een jurist in handen die wel weet hoe het zit.

Valt mij op dat alle negatieve recensies verwijdert worden door A-meubels.

Voor mij NOOIT MEER A-meubels!

Koop ontbinden en aanbetaling terug!

A-Meubel Meubelstores
    Beste MK,
    We leveren maandelijks bij duizenden tevreden klanten de meubels af. Volgens de CBW voorwaarde mag u kosteloos annuleren indien we 4 weken te laat zijn met leveren. Die 50% is alleen van toepassing indien de meubels klaar staan voor levering en u alsnog wenst te annuleren. Tijdelijk is er helaas bij bepaalde orders een beetje vertraging ontstaan door de wereldwijde Corona crisis. Bedankt voor uw begrip en hartelijkheid.
    In verband met de drukte zijn kan het zijn dat u soms iets langer bij het bellen in de wacht zult staan onze excuses hiervoor.🧡🧡
    Wenst u te annuleren dan verzoeken wij u ons dit per email te bevestigen. Eenmaal annulatie kan niet meer worden terug gedraaid.
    Klantenservice

MK
Geld terug! Dit bedrijf is niet CBW waardig!

Ook een klacht indienen over A- Meubel ?