Klacht A- Meubel : Slechte service en bestelling nooit compleet geleverd.

Kramers

Vorig jaar in de zomer een bankstel en meubilair gekocht. Vriendelijke verkoper, goed over de prijs uit gekomen. Levering duurde ongeveer 14 weken dus dat was prima. Tijdens het leveren begonnen de problemen, de bestelling was niet compleet maar ik moest wel betalen anders zou alles weer ingeladen worden. (Wij miste het tafelblad), voor dit geleverd werd gingen er echt máánden overheen. Het contact met A-meubel is beroerd, met geluk ontving ik binnen 1,5 week een reactie. Via telefonisch contact veel empathie en veel beloftes maar die worden nooit na gekomen. A-meubel zegt problemen te hebben met de betrouwbaarheid van de leverancier in België en slechte levering te hebben, maar elke keer wanneer ik iemand spreek aan de telefoon is er een andere smoes en zijn ze niet op de hoogte van de gemaakte afspraken.

Er zou mij nog een scharnier worden verstuurd en schroeven voor het tafelblad, ik heb meermaals gemaild dat het om beide ging en helaas krijg ik toch alleen het scharnier verstuurd. A-meubel neemt dan niet zelf contact op met mij, maar verstuurd alleen het scharnier in de hoop dat ... ik het niet door heb dat er geen schroeven zijn?

Vorige week weer gebeld en er wordt steeds bloemen en wijn aangeboden maar ik wil gewoon van dit bedrijf af en daar heb ik alleen nog de schroeven voor nodig. De dame aan de telefoon zei dat ze nu echt een betrouwbaar contactpersoon van de fabriek had en dat het direct verzonden werd, ze zou me gelijk mailen na het telefoontje. Natuurlijk heb ik tot op heden nog niets gehoord, echt om te janken. Ik had beloofd aan A-meubel dat ik het op een andere manier zou gaan proberen als ik nu geen contact kreeg, dus vandaar deze ervaring. Ik heb dit 14 dagen geleden gemeld op Trust pilot en kreeg direct een reactie met een geboden oplossing (nml, de schroeven zouden VANDAAG nog verzonden worden) natuurlijk heb ik niks meer gehoord en geen schroeven ontvangen... Ik heb 2 mails gestuurd zonder een reactie te krijgen en vandaag opnieuw gebeld. De mevrouw die mij vorige keer hielp is er inmiddels niet meer werkzaam, ik zie een goede afloop somber in.

Ik zou zelf nooit meer iets kopen bij A-meubel. De kwaliteit van de meubels is mwoah, maar de service is echt treurig. Mocht je op zoek zijn naar een leuke meubelzaak: zoek alsjeblieft verder nu je nog niet betaald hebt.

Zo snel mogelijk de schroeven ontvangen.

A- Meubel
    Beste Bernadet,
    Dank u wel voor uw review en onze welgemeende excuses voor uw geduld dat op de proef wordt gesteld met betrekking tot de levering van enkele schroeven. Wij leveren elke maand bij duizenden tevreden klanten de meubels af. Helaas gaat er een heel enkele keer iets mis maar dat lossen wij op. Daarnaast hebben wij vorige week vanuit onze kant als prettig ervaren, telefoongesprek gehad waarbij wij het een en ander aan u is uitgelegd. Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen want voor ons is het meest belangrijk dat u tevreden bent. Wij zullen u nooit onnodig langer laten wachten en zijn achter de schermen onze uiterste best voor u aan het doen. Zoals telefonisch besproken vorige week zijn direct vanuit de fabrikant de benodigde schroeven opnieuw naar u verzonden. Helaas hebben wij geen invloed op de brievenpost. Wij verwachten dan ook dat u ieder moment de schroeven zult ontvangen en mocht dat onverhoopt toch niet zijn dan vernemen wij dat graag direct van u. Wij zullen u in ieder geval niet met rust laten totdat u de benodigde schroeven thuis heeft mogen ontvangen,
    Vriendelijke groet,
    Klantenservice

Kramers
A-meubel heeft een week geleden gezegd de schroeven opnieuw te ontvangen en naar mij te versturen maar nog geen bericht gehad over de status hier van. Ongelooflijk dat dit zo lang moet duren steeds.

Ook een klacht indienen over A- Meubel ?