Klacht A- Meubel : ZEER ONTEVREDEN

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 529885
Gebruiker
ZEER ONTEVREDEN
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij wil ik vermelden dat ik heel erg teleurgesteld ben in a-meubelen in Nijmegen!

2 mei 2020 heb ik mijn meubels gekocht bij uw bedrijf, echter zijn we bijna één jaar verder en heb ik nog steeds niet de meubels binnen wat ik hoor te krijgen.

De tafels die ik als eerst binnen heb gekregen zijn niet symmetrische, waardoor de glasplaat wiebelt op de tafel. Wat hartstikke gevaarlijk is!
Vervolgens zou ik nieuwe tafels geleverd krijgen. Wel moest ik de tafelblad zelf eraf laten monteren. Wat ik zelf helaas niet kan. Hiervoor heb ik dit betaald laten doen door iemand anders. Dit gaat elke keer van mijn kosten.

Op 25-03-2021 heb ik de nieuwe tafels binnen gekregen, waar er monteur beschadigingen opzitten. Er zaten soort van gaten in de tafel en andere soort blokjes hout erin gemonteerd waarvan de kleur niet eens overeen kwam. Ook heb ik hier foto's van gemaakt. De tafels die ik al had zagen er beter uit. Dus heb ik de nieuwe tafels niet geaccepteerd.

In de winkel zagen de tafels er prachtig uit! Het komt niet overeen met hoe ik het geleverd krijg. Nogmaals, hierdoor raak ik diep teleurgesteld in uw bedrijf!

Doordat ik zo teleurgesteld raakte, belde de chauffeur iemand op. De man die ik aan de telefoon had gaf aan dat hij van de planning is, (ik zou niet weten waarom de chauffeur hem dan hierover belde?)
Hij heet Mike. Ik uitte mijn teleurstelling tegenover hem, hij begon tegenover mij te schreeuwen en hing de telefoon zonder afsluiting op. Naar enkele minuten belde hij terug en verbindende mij met de volgende medewerker, namelijk Atika.

Doordat de frustratie hoog lag door de vorige medewerker, uitte ik dit aan haar. Ze gaf aan dat ik deze meubels gekozen heb en dat het normaal is dat de tafels er zo uit zien. Echter zagen ze er anders uit in de winkel, dus heb ik hier niet voor gekozen! Ik ben enorm boos, doordat ze het schuld bij mij proberen te leggen! Ik krijg niet de meubels waar ik betaald voor heb, dit is te triest voor woorden!

Ik voel mij niet serieus genomen door dit bedrijf.

Na bijna één jaar wachten raakt mijn geduld nu op en wil ik mijn geld terug! Na mij betreft mogen jullie alles mee nemen en mijn geld terug storten!

Met vriendelijke groet,

Seda Yilmaz

De oplossing

Zoals afgesproken zou ik nieuwe ‘juiste’ tafels krijgen, na bijna één jaar wachten, is het niet zoals de afspraak verlopen maar kreeg ik tafels wat er totaal niet uitzagen. Lever mij of wat ik in de winkel zag , met een compensatie voor zo lang wachten. Of neem je producten terug en geef mijn geld terug, met een vergoeding!

1 reactie

  1. Auteur
    A- Meubel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Seda Yilmaz,
    Dank u wel voor uw review en onze welgemeende excuses voor de samenloop van omstandigheden in uw bestelling. Wij leveren bij duizenden nieuwe klanten meubels af en dit gaat altijd goed. Heel sporadisch gaat er wat mis maar dat lossen wij op. Net zolang tot u tevreden bent en u heeft ontvangen want u heeft besteld. Wij hebben inmiddels contact met u gehad en zijn wij met elkaar tot de oplossing gekomen om uw meubels bij u terug te halen en het aankoop bedrag aan u terug te betalen. Mocht u nog vragen hebben neem op dat moment gerust contact met ons op en nogmaals bieden wij u graag onze excuses aan voor de omstandigheden. Voor ons is het meest belangrijk namelijk dat u tevreden bent. Elke dag zijn wij ons aan het verbeteren om u voor nu en voor de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. De punten die u heeft aangegeven hebben wij intern opgenomen zodat wij onze service kunnen verbeteren.
    Vriendelijke groet,
    A-Meubel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZEER ONTEVREDEN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt voor uw reactie.Echter ben ik nu op vakantie, vandaar dat ik iets later reageer. Ook heb ik jullie aanbod via mail gekregen om €1.877,- terug te boeken na mijn rekening in ruil voor de meubels. Echter moet ik weer een dag vrij nemen als de meubels opgehaald moeten worden en van alles regelen. Dit heeft mij enorm veel tijd en energie gekost. In totaal heb ik €1900 betaald voor de meubels, zie bijlage wat ik in de mail heb doorgestuurd.Daarnaast moest ik ook iemand betalen voor het in elkaar zetten van de meubels, doordat ik dit helaas niet zelf kan.Dit heb ik in totaal drie keer laten doen, i.v.m. dat ik nieuwe tafelbladen zou krijgen.Hiervoor heb ik in totaal €150,- voor betaald.Echter zou ik een ander deal met u willen sluiten,de meubels zijn niet in staat om doorverkocht te worden door de afwijkingen en ook omdat het niet symmetrisch is.Graag wil ik €1500,- terug en laten we het zoals het is.Dit heeft mij genoeg tijd en energie gekost waardoor ik het echter hierbij wil laten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over A- Meubel ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen