Klacht A-Bode: Cadeau abonnement Burda via A-bode

AM

In december heb ik een cadeau abonnement afgesloten voor mijn zus op de Burda, dit via het bedrijf A-bode.
Helaas heeft zij tot op heden het blad nog niet ontvangen.
Ik heb hier al veelvuldig contact over gezocht met A-bode via mail en telefoon en er zijn meerdere toezeggingen gedaan voor een oplossing, echter deze zijn nooit nagekomen.

Sinds enkele weken wordt niet meer gereageerd op emails en zijn ze ook telefonisch niet te bereiken. Buiten de openingstijden staat er een antwoord apparaat ingeschakeld, maar op de daarom genoemde openingstijden lijkt de telefoonlijn opeens afgesloten te zijn.

Aangezien dit al zo lang loopt wil ik het blad zelf aanschaffen in de winkel en afzien van een abonnement. Ik wil echter wel zeker weten dat ik niet alsnog een factuur ontvang.

Bevestiging dat ik geen abonnee ben/wordt en dat ik ook geen factuur ontvang. Tevens zou ik graag compensatie willen voor al het ongemak. Mijn zus is een trouwe lezer van jullie blad en wacht nu al maanden op haar cadeau.

Wij vinden dat A-Bode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over A-Bode?