Opgelost door A-Bode: Opzegging Wapiti

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87876
Gebruiker
MvR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin juni 2014 ontvingen wij bericht dat wapiti niet meer uitgegeven zou worden in het Nederlands en ons werd een ander tijdschrift ter vervanging aangeboden. Wij hebben daarop direct gereageerd en aangegeven dat wij geen gebruik maken van dit aanbod en daarom het abonnement opzeggen. Op 25 juni hebben wij antwoord gekregen van eliane@a-bode.eu dat de opzegging ontvangen was en ons het resterende abonnementsgeld a 49,50 euro teruggestort zou worden. Wij hebben hierna nog diverse malen contact gezocht maar het geld is nog altijd niet terugbetaald.

De oplossing

Terugbetaling van het reeds betaalde abonnementsgeld waarvoor geen Wapiti geleverd kon worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat A-Bode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    MvR
    Datum
    De klacht is na melding op klachtenkompas binnen 24 uur opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MvR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over A-Bode?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen