Klacht A-Meubel Meubelstores: Geen geld terug willen storten, terwijl levering ruim half jaar duurt

# 420291
VictorElling

Op 14 oktober 2019 hebben wij een aantal artikelen besteld bij de A-meubel voor ruim EUR 2.000, waaronder een elektrische leren stoel. BIj levering van de goederen medio december hebben wij vastgesteld dat de verkeerde stoel is geleverd. Dit hebben wij meteen laten weten, waarna werd aangegeven dat er een nieuwe werd besteld. In december hebben wij nog meermaals contact gehad met de vraag hoe nu op te lossen etc.

Uiteindelijk hebben wij vandaag 28-1-2020 een bericht gekregen dat de stoel opnieuw is besteld en de levertermijn wederom 8-12 weken zal beslaan. Hiermee is de totale levertijd van de stoel (besteld 14 oktober, 1e levering medio december) ruim later dan de geplande levering.

Wij hebben vandaag (28-1) wederom een aantal keer contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Wij willen ons geld terug en hebben niet de behoefte om wederom zolang te wachten op onze stoel.

Men wil ons niet het geld terugstorten met vermelding van argument "wij hebben het recht u de goede stoel te leveren".
Na lang aandringen zou een compensatie van EUR 25 kunnen worden overgemaakt, maar dit was wel bij hoge uitzondering.

Zelfs een ingebrekestelling op grond van artikel 6:82 lid 1 maakte geen indruk op de mevrouw van de servicedesk, die zelfs heel onaardig deed naar onze kant.

wij willen de koop annuleren en ons geld retour gestort.

A-Meubel Meubelstores is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over A-Meubel Meubelstores?