Klacht A-Meubel Meubelstores: Levertijd schuift van 9 naar 20 weken zonder bericht leverancier.

Gwoon53

Na bezoek winkel, online op 13 juni 2020 order geplaatst. Al die tijd staat leverweek 34. Op vrijdag week 34 staat ineens levering week 36. Mail contact gezocht en vertraging kwam door corona (levering grondstoffen).

Medio week 36 telefonisch contact met afdeling planning gezocht. A-meubel meldde dat de hoekbank vrijdag, uiterlijk de maandag er zou zijn. Dan zou er nog een kwaliteit check zijn en zij zouden contact met mij opnemen voor levering.

Ik kijk vandaag en wat schetst mijn verbazing? Levering magazijn staat ineens op week 43! Dus ruim 20 weken na bestelling! Zonder bericht van hun kant. Totale radio stilte!

Ik heb ze vandaag geprobeerd te bellen. Na bijna een half uur in de wacht met tot 4x toe problemen met de zgn wachtrij (van eerst wachtende weer 4e in de wachtrij) heb ik opgehangen.

Ik wil mijn bestelling cancellen en mijn aanbetaling ad €108,50 terug. Zij houden zich niet aan de afspraken.

Ik koop mijn bank wel elders.

Een boze inwoner van Rotterdam

Opdracht cancellen en aanbetaling l ad €108,50 per omgaande teruggestort op mijn rekening.

A-Meubel Meubelstores is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gwoon53
    Vandaag rond 17.30 uur werd er gebeld door A-meubel. De dame probeerde op haar allervriendelijkst aan te geven dat 18 weken normaal zou zijn.
    Ik had ook reeds een brief via de email gestuurd vandaag. Daarin heb ik aangeven dat ze van mij nog 2 weken krijgen om te leveren en anders daarna het contract ontbind en mijn aanbetaling terug wil.
    De dame gaf aan dat ze aan mijn gestelde levertijd niet konden voldoen. Dus lijkt mij contractontbinding de enige oplossing. Ik zie de toegezegde email op 17 september 2020 waarin dit bevestigd wordt graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over A-Meubel Meubelstores?