Klacht a-toys: Restitutie betaalde gelden voor ordernummer 26705

Jeroen

Een week voordat mijn kleine neefje jarig was in februari registreerden we ons bij A-toys. Wij hebben daar direct een bestelling(Lego) gedaan en deze met spoed(extra betaald) besteld en betaald. De bestelling zou er na 2 dagen zijn stond op hun site. Dus na 3 dagen zijn we gaan bellen; maar telefoon wordt niet aangenomen. Op e-mail werd ook niet gereageerd dus hebben we de bestelling geannuleerd en hebben we de cadeaus met veel moeite ergens anders moeten gaan kopen. Enkele dagen na de verjaardag kregen we een mail van hen dat hun systeem een storing had gehad en dat de order geannuleerd zou worden. We hebben geantwoord dat dit geen zaken doen was en dat ze het betaalde bedrag direct moesten restitueren. U raadt het al; A-toyz reageert weer nergens op; laat staan dat zij het bedrag gerestitueerd hebben. Hopelijk zijn we bij u aan het goede adres om dit soort malafiede bedrijven een halt toe te roepen. Het bedrag waar het over gaat is € 41,23

Restitueren van reeds betaalde gelden a € 41,23

Wij vinden dat a-toys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!