Opgelost door A. Hulscher Streefkerk B.V.: Betaald voor product dat niet geleverd is.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324920
Gebruiker
A.J. Bijvoet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juli 2018 met dhr. Hulscher, bij ons thuis, afgesproken dat hij een bouwkundig advies en schaderapport gaat opstellen. Schaderapport zou hij de week erna in concept leveren. Hiervoor vooraf 490 euro (aanbetaling) gedaan. Diverse herinneringen gemaild. Steeds uitstel met reden: ziekte van dhr. Hulscher zelf, later mailde hij dat ook 2 directe familieleden nu (ongeneeslijk) ziek zijn. Hij gaf 6 september aan dat hij het conceptrapport 5 september aan ons heeft verstuurd. Wij hebben echter nooit iets ontvangen! Hem verzocht het geld terug te storten wegens niet geleverd product. Niets ontvangen. Wij voelen ons ernstig benadeeld.

De oplossing

Stort 490 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat A. Hulscher Streefkerk B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.J. Bijvoet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ons geld is inmiddels teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over A. Hulscher Streefkerk B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen