Wij vinden dat A. Hulscher Streefkerk B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door A. Hulscher Streefkerk B.V.: Betaald voor product dat niet geleverd is.
Details
Klacht
Op 25 juli 2018 met dhr. Hulscher, bij ons thuis, afgesproken dat hij een bouwkundig advies en schaderapport gaat opstellen. Schaderapport zou hij de week erna in concept leveren. Hiervoor vooraf 490 euro (aanbetaling) gedaan. Diverse herinneringen gemaild. Steeds uitstel met reden: ziekte van dhr. Hulscher zelf, later mailde hij dat ook 2 directe familieleden nu (ongeneeslijk) ziek zijn. Hij gaf 6 september aan dat hij het conceptrapport 5 september aan ons heeft verstuurd. Wij hebben echter nooit iets ontvangen! Hem verzocht het geld terug te storten wegens niet geleverd product. Niets ontvangen. Wij voelen ons ernstig benadeeld.Gewenste oplossing
Stort 490 euro terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.