Klacht A.Hak: Weekend lang afgesloten van gas

# 196243
jcsmit

Er waren werkzaamheden aan het gas. Dit is gecommuniceerd door een brief. Ik sprak een vaklui sprak en hij verwachte dat hij naar binnen kon. Dit is niet gecommuniceerd. Ik moest naar m'n werk. Eenmaal thuis gekomen stond de beneden deur open. Ze hebben een plint van het tapijt stuk getrokken. En deze blijft steken tegen de deur. De portiek ligt vol met troep en zand wat achter is gelaten. Thuis blijktk dat het gas is afgesloten. Bij de buren blijkt dat ze wel gas hebben. De vaklui hebben tegen de buren gezegd; dat ik wist dat ik geen gas zou hebben. En dat ik thuis moest, zodat ze het gas konden aansluiten. En dit is ontzettend grove leugen. Er is hier nooit iets over gezegd. Er staat ook niets in de brief over het afsluiten van gas indien afwezig. Er is niks meegedeeld dat ik afgesloten ben. Er is ook nooit gecommuniceerd dat er een onveilige situate zou zijn, wat het afsluiten rechtmatig maakt. Maandag wordt het gas aangesloten, en zit ik een weekend lang zonder gas.

Gas, onkosten vergoeding en excuses

Wij vinden dat A.Hak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!