Klacht A.Mooij Wit- en bruingoed: Bedrijf vervangt de gekochte kapotte koelkast niet

# 71915
Y.werdmuller

Op 14 juni 2014 hebben we een tweedehands Bauknecht koel vries combinatie gekocht bij A.Mooij. Al snel bleek hij niet goed te werken; het koel- en vriesgedeelte werkte alleen afzonderlijk van elkaar en af en toe ging er zonder aanleiding een alarm af! We hebben contact gezocht met de winkel en er werd ons gevraagd een foto te sturen op whatsapp. Wij hebben zelf de gebruiksaanwijzing op internet geraadpleegd, niets hielp. Vervolgens hebben we vaak gebeld, zijn we langsgegaan en hebben we zo contact gehad met drie verschillende medewerkers. Er werd ons steeds verteld at er geen vervangende koelkast was dus dat we weer een paar dagen later terug moesten komen of dat ze ons zouden bellen, wat nooit gebeurde. Nu hadden ze een goede optie, een vergelijkbare Electrolux. De medewerker kon naar eigen zeggen niets voor ons doen omdat de koelkast €25 duurder was en de winkeleigenaar op vakantie is. We zijn inmiddels twee maanden verder, maar we zitten nog steeds met de kapotte Bauknecht!

Wij willen dat onze kapotte aankoop zo snel mogelijk wordt vervangen door een goed werkende koel- vriescombinatie, net als de Bauknecht dubbeldeurs met vriezer onder, zonder extra (bezorg-) kosten of ons geld terug.

Wij vinden dat A.Mooij Wit- en bruingoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?