Klacht A.N.L auto's: "alles is goed onderhouden en in goede staat" is ons beloofd

jirke

We hebben een probleem. We zijn op vakantie en nu blijkt de tent zo lek als een mandje. Terwijl jij zei dat de tent wel goed moest zijn want het waren zulke keurige mensen. Daarnaast is de tentrits kapot en kan deze dus helemaal niet dicht. We zullen dus een nieuwe tent moeten kopen, iets waar we niet op zitten te wachten, aangezien we ook al diverse kosten hebben moeten maken om de caravan op te knappen aangezien er toch meer loos was als we dachten, Bijvoorbeeld o.a.: het laadje van het bestek, de kapotte stabilisator, het fornuis wat opgeknapt moest worden en de jerrycan voor het water welke niet meer schoon te krijgen was. Het valt ons erg tegen!

Wat gaan we hier aan doen? Hieronder in ieder geval een aantal foto's van de gaten in het tentdak. De vorige eigenaren dachten dat ze eerder door het doek moesten steken als gewoon in de nestel waar de tentstok werkelijk door moest.

tegemoetkoming in de kosten van 1050 euro. Reparaties waren 500 en een nwe tent 550 europ

Wij vinden dat A.N.L auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

jirke
    ben volledig klaar met dit bedrijf en raad niemand aan hier een caravan of auto te kopen

jirke

Ook een klacht indienen over A.N.L auto's?