Klacht A.P. de Louw: Geen vergoeding voor defecte kamerthermostaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63826
Gebruiker
onbekend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat de installateur na 2 jaar geen garantie meer verleende heb ik op advies van de monteur van dat bedrijf hierover contact gezocht met Honeywell . Omdat de installateur na 2 jaar geen garantie meer verleende heb ik op advies van de monteur van dat bedrijf hierover contact gezocht met Honeywell B.V. Na intern overleg kreeg ik hiervan het volgende antwoord::
Gezien de code en het typenummer van de thermostaat valt deze thermostaat nog onder garantie.
Mocht de leverancier hier vragen over hebben, kan hij contact opnemen met Honeywell.
Met vriendelijke groet,
Joost van Amerongen
Honeywell Infolijn
Honeywell wil aan de installateur een nieuwe kamerthermostaat leveren, maar op mijn verzoek was op 21-11-2013 al een nieuwe geplaatst en betaald .
De installateur ( A.P. de Louw b.v) wil hier niet op ingaan en Honeywell kan geen vergoeding aan particulieren overmaken
Graag verneem ik van u wat nu nog de mogelijk is

De oplossing

Medewerking aan aanbod Honeywell zodat ik de gewenste terugbetaling van de klokthermostaat krijg.
De kosten van de servicespecialst zullen hierbij wel niet in aanmerking komen, als is dit het gevolg van het binnen 3 jaar defect gaan van de thermostaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat A.P. de Louw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
onbekend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Er wordt geen verdere aktie ondernomen omdat het trekken is aan een dood paard. In de praktijk blijkt erg lastig om je vermeende gelijk te halen. In principe heb jij bij bedragen onder bijvoorbeeld € 10.000 geen enkele mogelijkheid omdat het inschakelen van rechtskundige hulp dan duurder is dan de kans dat je nog wat terugkrijgt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over A.P. de Louw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen