Klacht A.P. de Louw: Geen vergoeding voor defecte kamerthermostaat

onbekend

Omdat de installateur na 2 jaar geen garantie meer verleende heb ik op advies van de monteur van dat bedrijf hierover contact gezocht met Honeywell . Omdat de installateur na 2 jaar geen garantie meer verleende heb ik op advies van de monteur van dat bedrijf hierover contact gezocht met Honeywell B.V. Na intern overleg kreeg ik hiervan het volgende antwoord::
Gezien de code en het typenummer van de thermostaat valt deze thermostaat nog onder garantie.
Mocht de leverancier hier vragen over hebben, kan hij contact opnemen met Honeywell.
Joost van Amerongen
Honeywell Infolijn
Honeywell wil aan de installateur een nieuwe kamerthermostaat leveren, maar op mijn verzoek was op 21-11-2013 al een nieuwe geplaatst en betaald .
De installateur ( A.P. de Louw b.v) wil hier niet op ingaan en Honeywell kan geen vergoeding aan particulieren overmaken
Graag verneem ik van u wat nu nog de mogelijk is

Medewerking aan aanbod Honeywell zodat ik de gewenste terugbetaling van de klokthermostaat krijg.
De kosten van de servicespecialst zullen hierbij wel niet in aanmerking komen, als is dit het gevolg van het binnen 3 jaar defect gaan van de thermostaat.

Wij vinden dat A.P. de Louw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

onbekend
Geen. Er wordt geen verdere aktie ondernomen omdat het trekken is aan een dood paard. In de praktijk blijkt erg lastig om je vermeende gelijk te halen. In principe heb jij bij bedragen onder bijvoorbeeld € 10.000 geen enkele mogelijkheid omdat het inschakelen van rechtskundige hulp dan duurder is dan de kans dat je nog wat terugkrijgt.

Ook een klacht indienen over A.P. de Louw?