Wij vinden dat A.P. de Louw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht A.P. de Louw: Geen vergoeding voor defecte kamerthermostaat
Details
Klacht
Omdat de installateur na 2 jaar geen garantie meer verleende heb ik op advies van de monteur van dat bedrijf hierover contact gezocht met Honeywell . Omdat de installateur na 2 jaar geen garantie meer verleende heb ik op advies van de monteur van dat bedrijf hierover contact gezocht met Honeywell B.V. Na intern overleg kreeg ik hiervan het volgende antwoord::Gezien de code en het typenummer van de thermostaat valt deze thermostaat nog onder garantie.
Mocht de leverancier hier vragen over hebben, kan hij contact opnemen met Honeywell.
Met vriendelijke groet,
Joost van Amerongen
Honeywell Infolijn
Honeywell wil aan de installateur een nieuwe kamerthermostaat leveren, maar op mijn verzoek was op 21-11-2013 al een nieuwe geplaatst en betaald .
De installateur ( A.P. de Louw b.v) wil hier niet op ingaan en Honeywell kan geen vergoeding aan particulieren overmaken
Graag verneem ik van u wat nu nog de mogelijk is
Gewenste oplossing
Medewerking aan aanbod Honeywell zodat ik de gewenste terugbetaling van de klokthermostaat krijg.De kosten van de servicespecialst zullen hierbij wel niet in aanmerking komen, als is dit het gevolg van het binnen 3 jaar defect gaan van de thermostaat.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.