Klacht ASAdventure.nl: Bestelling betaald maar niet ontvangen.

Klachtnummer
# 93620
Gebruiker
Julezka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20-12-2014 heb ik bestelling op de site van A.S. Adventure geplaatst en betaald. 23-12-2014 had ik e-mail gekregen dat mijn bestelling onderweg is. 24-12-2014 kwam DPD bezorger bij de deur maar hij schijnt pakketje op bedrijf laten liggen. Oke dan wachten wij tot volgende maandag, dacht ik. Maar er was nog steeds niks, de rest van de week kwam ook niemand opdagen. Daarna had ik twee keer naar DPD gebeld maar ze konden mij niet helpen, volgens DPD moest ik bij A.S. Adventure wezen om mij pakketje te zoeken. Vorige week en week daarvoor had ik contactformulier op site van A.S. Adventure ingevuld en geen gehoor gekregen. Schandalig!

De oplossing

Ik wil mijn bestelling ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ASAdventure.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ASAdventure.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen