Klacht A3 Ballon: Verzilveren ballonvaart

Klachtnummer
# 185454
Gebruiker
Loep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inhoud van uw op 14-09-2016 gestuurde bericht is:

Goedemorgen,

Voor mijn 50ste verjaardag kreeg ik van mijn vriendengroep een ballonvaart voor 2 personen, supercadeau, 1 van mijn grote wensen. Echter toen ik dit wilde verzilveren was de site uit de lucht en was er een faillissement van het bedrijf. Tot mijn grote verbazing zag ik vd week dezelfde foto bij een ander bedrijf en dat er een doorstart(overname) is geweest.
Het ticket gekregen op 10-12-2014, wilde gaan verzilveren ergens in het voorjaar 2015.
Doorstart is gemaakt op 1 mei 2015, iets waar ik dus niets van wist of kon weten, heb geen mail ontvangen of iets dergelijks
Hopende dat jullie hier misschien iets voor ons kunnen betekenen

Vriendelijke groet,

Gr. John Diemeer
0620017353

De oplossing

Ballonvaart voor 2 personen of enige coulance , compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat A3 Ballon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over A3 Ballon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen