Klacht Aabell Budgetbegeleiding & Bewindvoering: Belasting terug betalen

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 382515
Gebruiker
RemcoJansen1985
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vanaf Juli 2015 t/m 1 Augustus 2018 bij Aabell gezeten.
Dit houdt dan ook in dat zij de inkomstenbelasting moeten hebben gedaan van 2017,ofwel in Maart,anders in April of Mei van vorig jaar(2018 dus)welke van de 3 maanden het ook is,ik zat in alle gevallen nog in het traject,wat dus pas op 1 Augustus eindigde.
Ondanks dat opperen ze dat zij de aangifte niet hebben gedaan,en ik het zelf zou hebben gedaan,wat niet waar is,mijn vriendin en ik hebben namelijk dit jaar zelf de inkomstenbelasting over 2018 gedaan,in Breda,samen met studenten die dat klaarblijkelijk deden,dit is allemaal wel goed verlopen,dus ja iets klopt er niet,maar het gevolg is nu,omdat Aabell kennelijk geen correcte gegevens heeft ingevuld dat ik nu € 946 moet gaan betalen aan de Belastingdienst.

De oplossing

Ik zou graag zien dat jullie contact zouden leggen met Aabell(0180-795078)om aan te geven dat ik door foutief ingevulde/ingevoerde gegevens nu in de knoei zit met de Belastingdienst,en aangezien ik toen nog onder hun bewind stond,vind ik eigenlijk dat hun dit bedrag ofwel aan de Belastingdienst ofwel aan mij moeten betalen,waarna ik het dan gelijk overmaak aan de Belastingdienst.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RemcoJansen1985
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aabell Budgetbegeleiding & Bewindvoering?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen